пятница, 25 июля 2014 г.

Вітання з Днем народження коханому хлопцеві, чоловікові

Вітання з Днем народження коханому

У цей день і в цю годину
Дозволь сказати дякую,
За те, що ти зі мною зараз,
За ніжність і любов твою.

За те, що теплотою своєї,
Ти зігріваєш навіть в холоднечу
І знай, що в низці днів
Ти кожен день і годину мені потрібен.

Ти потрібен мені і вдень, і вночі,
І в час лихий, і в добрий час.
Ти знай, люблю тебе я дуже
І не розлучить ніщо нас!
Будь завжди щасливий! З Днем народження!

************************

Коханий мій, дозволь же мені
Від усієї душі тебе привітати.
Очі в очі, наодинці
Прядку волосся твоїх підправити

Торкнутися щік твоїх неголених,
Вдихнути твій запах пряний
І побажати великих відкриттів
У житті постійно!

Прошепотіти на вухо ніжно
Пожеланья щастя.
У житті суворої, в житті грішній
Уникнути негоди!

Знай, тебе люблю я дуже,
Міцно, безтурботно,
Віджену печалі геть я,
Поцілую ніжно!

************************

Голосові поздоровлення для коханого хлопця, чоловіка


У світі цинічному та світі жорстокому
Є один шанс не бути самотнім.
  Є один спосіб себе зберегти,
Це любов свою милим дарувати.

Любов окрилює, любов дарує світло
І краще любові нічого в світі немає.
До тебе я мій милий любов'ю палаю
І в час цей світлий тебе вітаю!

За те, що народився на цій землі
І безліч щастя приніс цим мені.
  Так будь же щасливим, успішним завжди,
Нехай стороною обходить біда!

Нехай тільки хороше в житті трапиться
І складна мета в одну мить підкориться!
  Іди тільки вгору, підкоряючи вершини,
Будь щасливий, здоровий в цей день і відтепер!

************************

Прикольні поздоровлення коханому хлопцеві, чоловікові

У День рожденья шлю привіт
  Самому при самому.
  Краще в світі тебе немає,
Це точно знаю я.

Ти веселий, ти красивий,
Ніжний, добрий, дуже милий!
Привабливий, смішний,
Найкращий, дорогий!

Будь таким завжди-завжди,
Щастя хай несуть року!
Нехай збуваються мрії,
Буде свято там, де ти!

************************

Крутому хлопцеві в День рожденья,
Я шлю круті привітання!
Слухай і на вус мотай,
У життя свою все втілюй!
Живи отпадно, не сумуй,
Капустою в гаманці «хрусти»,
Купуй квартиру, дачу,
І дружи завжди з удачею!
Будь здоровий як богатир,
Підкори собою весь світ!

************************

Заздрю ​​я чоловікові своєму,
Ех, треба ж знайти собі дружину,
Красиву і розумну таку,
Умелица, господиню завзятість!

От пощастило, ось це так,
Нехай же буде так завжди,
А якщо чесно і без сміху,
Бажаю я тобі успіху!

І як хороша дружина,
Готова століття тобі бути другом,
Плече підставити, обігріти,
Любов'ю, ласкою зігріти.

Подарувати хвилини щастя,
  Відігнати біду, негода,
Приголубити, приголубити
І в засос поцілувати!

************************

Красиві вітання з Днем народження коханому хлопцеві, чоловікові

Сьогодні твій подарунок - я,
Адже тобі більшого не треба,
  На честь Дня народження слова,
Нехай вони будуть як нагорода!

Ти моя кохана людина,
Хороший чоловік, ти мій чоловік
І я бажаю життя повік,
На те є головна причина.

Адже я тебе завжди люблю
І щоб нас не розлучає,
Твою долоня не розтисну,
Любов з тобою нас вінчала!

І нехай же буде так завжди,
Здоров'я, щастя тобі милий,
Ти найкращий для мене,
Самий рідний мій і коханий!

************************

Тебе сьогодні поздоровляю,
Нехай свято виконає мрії.
Я від любові до тебе палаю,
Адже найкращий у світі - ти!

І в твій День народження яскравий,
Хай буде все немов у кіно.
Прийми поцілунки, подарунки,
І випий за щастя вино!

************************
  Я вітаю з Днем народження,
Того, кого я так люблю,
Ти для мене солодше варення,
Іншого навряд чи я знайду!

Тобі бажаю натхнення,
Щоб щасливий був як ніколи
І нехай любові нашої творенья
Згуртують з тобою нас на століття!

************************

З тисяч мільйонів я вибрала тебе,
І ось поспішаю привітати щиро, люблячи.
Ти головний мій чоловік, з тобою завжди успіх,
Удача нехай наздожене для радісних утіх.

І цей День рожденья нехай щастя принесе,
І нехай воно залишиться на багато років вперед.
Люблю я нескінченно, і знаєш, є за що,
Адже ти такий запаморочливий, як солодке вино!

************************

Спасибі тобі, що ти є у мене,
І заміж, я знаю, вийшла не дарма.
Ти життя моє в казку за мить перетворив
І щиро, ніжно, мене полюбив!

Ну а сьогодні, за мною всі слова,
Сьогодні ж свято, рідний, у тебе.
  Твій День народження, привід великий,
Щоб сказати мені від серця, з душею:

Бажаю тобі, щоб виповнилося все,
Жилося, щоб доладно і добре,
А я завжди поряд буду з тобою,
Навічно ми разом зв'язалися долею!

************************

Коханому хлопцеві, на День рожденья
Дарую ось такі слова:
Ти кращий, гідний завжди восхищенья,
За цей люблю я тебе!

Комментариев нет:

Отправить комментарий