пятница, 25 июля 2014 г.

чоловіку побажання на день народження




Прийми наш полум'яний привіт, друже,
І побажання радості у долі.
Нехай буде небо, життя і люди чистіше,
Там, де йти тобі призначено.


***
Дозволь привітати з днем ​​народження,
Здоров'я, щастя побажати,
У роботі - більше натхнення,
І відпочивати - не забувати!

Залишити в минулому всі печалі,
Обійняти за талію удачу,
І щоб всі дівчата зітхали:
"Чоловік - казка! Просто мачо! "


***
З днем народження вітаємо,
Що хочете - то бажаємо,
Та побільше і всього
Все для вас лише одного!


***
Свято душі - день рожденья,
Тиснемо твою міцну руку!
Щастя, любові та здоров'я -
Нашому найкращому другові!


***
Будь здоров, як помідор;
будь упевнений, як бугор;
стійок будь, як скелі гір;
будь духовний, як собор;
свіжий душею, як хвойний бір!


***
День народження скоро твій,
Мій улюблений, дорогий,
Подарувати хотіла б, знаєш,
Все, що ти ні побажаєш!

Хочеш, я тобі зорю
Вранці раннім подарую?
І захід вечірній теж
Подарую я, мій хороший!

Лучик сонця золотий
Подарую тобі, рідний,
Або крапельку дощу -
Все, улюблений, для тебе!

Шепіт хвиль, морський прибій,
Крики чайок над водою,
Місячну доріжку,
Ягоди в долоньці ...

Подарую квітучий сад,
І п'янкий аромат,
Струмочок дзвінкий, хочеш?
Усе тобі - і дні, і ночі!

Хочеш зірочку на небі?
Подивися, як яскраво світить!
Хочеш веселку-дугу?
Подарую! Я все можу!

Але до чого загадки?
Всі дарую, мій солодкий!
А на додачу подарую
Я тобі любов свою!


***
Тебе сьогодні вітаємо,
Від усієї душі тобі бажаємо
Щасливих днів і ніжної ласки,
Принцесу милу з казки,
Перемогу легку в боротьбі -
Нехай всі дістанеться тобі!


***
З Днем народження, мій котик,
Нехай збуваються мрії!
Як я рада, що зі мною
За руку гуляєш ТИ!

Ти мій лицар (без коня),
Серце, повне вогню!
Нехай у всьому буде удача
І ще успіх на додачу


***
Вітаємо з днем народження!
Щастя, радості, везіння!
І здоров'я, і удачі!
Жити красивіше і багатшими!
Будь успішним і щасливим,
Добрим, молодим, красивим!


***
З днем народження! Ура!
Життя нехай буде як гра,
Перемагай скрізь і всіх ...
Нехай прийде до тебе успіх.


***
Великих перспектив, сміливих планів тобі
І цілей гідних, успіхів у долі!
Підняти вітрила! На щастя - повний вперед!
Нехай неодмінно тобі пощастить!


***
Перемог блискучих, щастя, радості,
Всі плани стануть нехай реальністю,
Адже цілей немає недосяжних
Для справжнього чоловіка!
З Днем Народження!


***
Ура! Настав твій свято головний!
Сьогодні День Народження!
Він найкращий, славний!
Ти чекаєш подарунків і веселощів.

Ми не змусимо тебе чекати,
Сюрприз вже готовий!
Поспішаємо здоров'я побажати
І виконання снів!

Будь весел, і завжди любимо!
Твій сміх нам всім необхідний!


***
Тобі бажаю в день рожденья
Бути молодим, здоровим, сильним,
Гарячим до займання
Могутнім, як герой з фільму!

Щоб купував собі одяг
Від Хьюго Босса і Габана,
Щоб у тебе була Надія,
А також Ліза і Тетяна!


***
У День рожденья побажаю
Багато сміливості тобі,
Що б ти (я так мрію!)
Пропозиція зробити мені!

І ще бажаю грошей,
Важливий грошове питання!
Щоб купив ти мені не віник -
Мільйон красивий троянд!


***
Бажаю солодкого веселощів
І дня рожденья без похмілля,
Посмішки світлої, як бурштин,
І пам'ятай - ти сьогодні цар!


***
Мій милий, вибирай - все це для тебе!
Але найкращий мій подарунок - це все ж ... Я!


***
Нехай же буде в День Народження
Просто море наслажденья
Чарки з горілкою, з пивом гуртки
Симпатичні подружки.


***
Нехай тобі живеться смачно -
У гаманці хрумтить «капуста».
«Ламборджині» в гаражі,
У ліжка дама в негліже.
Нехай тобі живеться солодко -
Будь ти поголений завжди гладко.
Лопай ложками ікру -
Дай розслабитися нутру!
Вип'ємо нині коньяку
За крутого мужика!
У ньому вади не відшукаєш!
З Днем народження, друже!


***
Нехай життя буде, як у кіно -
Мальдіви, довгої витримки вино,
Моделі та відомі співаки,
Навколо - багатоповерхові палаци,

Прекрасної музики живої наспів,
Тіла чудесних засмаглих дів ...
Здоров'я буде міцне твоє -
На це заробиш на все!


Комментариев нет:

Отправить комментарий