пятница, 25 июля 2014 г.

Привітання з днем народження сестрі

У вашої улюбленої сестри незабаром день народження і ви підшукуєте поздоровлення, щоб привітати її з цим чудовим святом? Пропонуємо зупинити увагу на цій сторінці. Тут ви знайдете гарні і прикольні поздоровлення з днем ​​народження для сестри, які обов'язково вразять і порадують її. Оригінальні привітання у віршах, а також аудіо-листівки - вибирайте на свій смак. Побажайте своїй сестрі самого кращого, і будьте впевнені ваші слова обов'язково збудуться найближчим часом.

Красиві вітання з Днем народження сестрі

Для моєї найкращої подруги,
Для рідної й улюбленої сестри,
Блещет свято прекрасний в окрузі,
Хороводи танцюють квіти!

У цей день у тебе День Народження
Чоловічок ти мій дорогий,
І бажати я хочу вдохновенья,
Життя радісною і золотий!

Щоб усмішка завжди була яскравою,
Щоб бажання справдилися всі,
Щоб доля підносила подарунки,
Всього найкращого тільки тобі!

************************************

Для сестри дорогою я віршик напишу,
З Днем Народження тебе вітаю,
Я тебе так люблю і тобою і дорожу
І лише кращого тільки бажаю!

************************************

Прошу тебе прийняти подарунок -
Букет чарівних квітів,
І щоб день був дуже ярок
Ще трохи добрих слів:

Сестра рідна, з Днем Народження,
Від усього серця, від душі
Тобі бажаю наслажденья,
Щоб дні всі були хороші!

Щоб оточували компліменти
І справжня любов,
Нехай будуть солодкі моменти,
А так же радість знову і знову!

голосові поздоровлення


************************************

Найкращою сестричці на світі,
Тільки кращі будуть слова,
Я бажаю жити так на планеті,
Щоб паморочилося твоя голова!

А кружляти нехай буде, від щастя,
Від великої, ваблячою любові,
Від чарівної, вогненної пристрасті,
Щоб в очах загорілися вогні!

Адже ти цього дуже гідна,
Дорога сестричка моя,
Ти завжди і в усьому незрівнянна,
З Днем Народження, рідна тебе!

Прикольні поздоровлення з Днем народження для сестри

Сьогодні день яскравий і чарівний,
Він не такий як завтра і вчора,
Сьогодні день - незвичайний,
Сьогодні свято у тебе!

Твій День Народження в гості заявився,
А це значить потрібно вітати,
Бажаю, щоб принц в тебе закохався,
Щоб принцесою ти зуміла стати!

А так же, щоб всі твої бажання,
Зуміли дійсністю дружно стати,
Зовсім трішечки ти Приклавши старання,
Просто встигни зараз їх згадати!

************************************

Для тебе, моя сестра,
Слів не пошкодую я:
Бажаю я, щоб ти була,
Як голлівудська зірка!

Жила в пентхаусі великому,
Щоб грошей був, аж цілий будинок,
Прислуга щоб забиралася,
А ти сей життям насолоджувалася!

Але тільки знаєш, не забудь,
Поклич в гості як-небудь,
Щоб побачити мені тебе,
І те, що побажала я!

************************************

Оригінальні привітання для сестри

Сестра, сестричка, дорога,
Тебе привітати я хочу,
Ти мені по істині рідна,
Тебе я дуже так люблю!

І побажаю в День Народження,
Великого щастя, до небес,
Любові, удачі, натхнення
І яскравих життєвих чудес!

************************************

Нехай буде тобі щастя світле
І День Народження все озолотить,
Виповниться бажання заповітне,
Нехай тобі все сестра благоволить!

Здоров'я нехай тільки зміцнюється
І радість душу з серцем збереже,
Мрія будь-яка швидко виконується,
А настроенье - птицею ширяє!

Комментариев нет:

Отправить комментарий