пятница, 25 июля 2014 г.

Вітання з Днем народження для бабусі

У вашої бабусі скоро свято і ви шукайте для неї гарне привітання? Тоді Ви потрапили за адресою! Портал FunnyDay пропонує гарні, добрі, наповнені теплом і світлом поздоровлення для вашої улюбленої бабусі. Вибирайте на свій смак: у нас представлені поздоровлення бабусі у віршах і прозі, а також голосові поздоровлення з Днем народження для бабусі. Скрасьте свято дорогого вам людини - подаруйте йому свою увагу і теплі слова.

Увага! Всі привітання належать авторам порталу FunnyDay. Передрук матеріалів на веб-сайти можлива тільки з письмового дозволу редакції сайту.

Вітання з Днем народження бабусі

Нехай мене запитає хто-небудь,
Що в житті важливо для тебе
І я скажу, не думавши ні трохи -
Моя улюблена і міцна сім'я!
А ти бабуль - почесний лідер наш,
Адже ти своєю мудрістю і силою
Дітей і онуків на ноги звела
Любов, турботу, ласку подарувала!
Тебе ми любимо і дуже дорожимо
Хвилиною кожної, проведеного з тобою
Так нехай же буде довгою твоє життя,
Щасливим і наповненим любов'ю!

**********************

Бабуля мила моя,
Тебе сьогодні поздоровляю,
Ти багато значиш для мене,
Тебе часом, і мамою називаю!
Ну а інакше, просто і не можна,
Адже ти вклала багато у виховання,
Вчила краще, від серця і люблячи,
Дарувала ласку, турботу всю і знання!
За це все, тебе, дякую,
І з святом прекрасним вітаю,
Тебе я дуже, дуже вже люблю,
І тільки кращого, звичайно, побажаю!

**********************

Ти Бабуля, просто клас,
Знаєш що мені потрібно,
Всі по мирному у нас,
Складно, та все дружно!
А сьогодні, поздоровляти,
Мені тебе б треба,
Здоров'я, щастя побажати,
Адже їх буває мало!
А у тебе нехай буде так,
Щоб все і нескінченно,
Щоб серце било в потрібний такт,
І щоб жилося б вічно!

**********************

Вітання бабусі з Днем народження

Твоя посмішка, немов сонце,
Завжди зігріє, в потрібну годину,
Ну а душа, немов віконце,
Відкрита вся для різних фраз!
Нехай хтось каже - старіють,
І навряд чи нас вони зрозуміють,
Але про тебе сказати не смію,
Ти для мене, ніби друг!
Ну а сьогодні, вітаю,
Тебе я бабуся, люблю,
Здоров'я міцного бажаю,
І тільки кращу долю!

**********************

Вітання для бабусі

Фіалки, троянди, хризантеми,
Сьогодні це все тобі,
Достойна творчої поеми,
Адже ти завжди на висоті!
Ти моя бабуся, і значить,
Гідна кращого всього,
Здоров'я, радості, удачі,
Нехай це буде все твоє!

**********************

Вітання з Днем народження для бабусі

Нехай говорять, що вік править,
Але це все не про тебе,
Тебе він тільки прикрашає,
А так ти та ж що була,
Що займалася зі мною в дитинстві,
Вчила правильно писати,
Як город садили разом,
Могли і вечір скоротати!
Загалом, за все тобі спасибі,
Рідна бабуся моя,
Тебе люблю, шалено, сильно,
Ти дуже, дуже дорога!
І ось такі побажання,
Прошу я від мене прийняти,
Нехай збудуться всі-всі бажання,
Про що могла тільки мріяти!

**********************

Вітання бабусі з ювілеєм

Бабуся моя рідна,
Сьогодні привітання все тобі,
І нехай же їм не буде видно краю,
Нехай чутися вони по всій Землі!
Здоров'я тобі міцного, великого,
І щастя неземного, як у раю,
Всього хорошого і доброго такого,
Щоб краще всіх прожила життя свою!

**********************

Вітання бабусі у віршах

Моя бабуля мила,
Ніжна, кохана.
Як же я тебе ціную,
У серці бережу
Кожну мить наше,
Ні бабули в світі краше.
Ні добрий і веселий,
Добре мені дуже з нею!
Я люблю тебе бабуля,
Дай же ніжно поцілую!
І в обійми замкну,
Ну а побажати хочу
Довгих років, здоров'я, сили
Жити щасливо і красиво!

**********************



Вітання для бабусі в прозі

Бабуся, ти для мене друга мама. Якби не твоя доброта, турбота, ласка, моє дитинство ніколи б не було таким радісним, цікавим і щасливим. Наші зустрічі з тобою завжди були і залишаються справжнім святом. Мені дуже часто хочеться зануритися в твої теплі обійми і згадувати приємні моменти дитинства: як разом пекли всяку смакоту, як разом ходили гуляти, як грали в ігри. Бабуль, ти для мене дуже-дуже багато значить. Тому я від усієї душі бажаю тобі здоров'я, сили, енергії, ну і звичайно ж, довгих років життя. Ми ще обов'язково зустрінемо твій 100-річний ювілей.

**********************

Вітання з Днем народження для бабусі в прозі

Бабуся, сьогодні ти відзначаєш своє свято, і я поспішаю до тебе з найщирішими привітаннями. Наші відносини завжди були міцними, теплими і наповненими любов'ю. Ти зробила величезний внесок у моє виховання, і я дуже вдячна тобі за це. Шалено вдячна за ту любов, ніжність, мудрість, яку ти мені подарувала. Я люблю тебе і бажаю всіляких благ. Міцного здоров'я тобі, довгих років життя і величезного щастя. Побільше тобі енергії і життєвої сили.

Комментариев нет:

Отправить комментарий