пятница, 25 июля 2014 г.

Вітання з Днем Народження чоловікові

Ти найкращий у світі хлопчик:
Завжди такий уважний,
Дбайливий? а значить,
Ти самий чудовий!

Нехай кожен день подарує
Сюрпризи цікаві,
І життя схоже стане
На мультики чудові!


***
Бажаю жити легко і просто
Серед удач, серед перемог,
І нехай на кожному перехресті
Тобі горить зелене світло.


***
Буде все супер!
Буде все класно!
Ти самий кльовий,
і це прекрасно!


***
Ти знаєш, я не стану брехати,
Але і мовчати не стану:
Девчонки дивляться на тебе
Як кішки на сметану!

Будь таким же привабливим чоловіком завжди! З Днем народження!


***
Мій друг, бажаю, щоб відтепер
Вся життя твоє було, як у фільмі,
Де море, сонце, пляжі, яхти,
А ти - герой у ньому найголовніший.
Щоб жити вмів легко і просто,
Мав палац свій, навіть острів.
Всіх підкорював на вечірках
Щасливої​​, сонячною усмішкою.
Був бадьорим, радісним і стильним,
У колі прихильниць наймиліших,
У кураж міг життям насолоджуватися,
У шикарних клубах розважатися,
Об'їхав світ весь, був фартовим,
Спортивним, міцним і здоровим,
Щоб фільм той був багатосерійним,
А ти - веселим і щасливим!


***
Свято звичайно сьогодні великою,
Ти з'явився на світ, дорогий!
У день цей світлий сказав ти «Агу»
Нині ж я без тебе не можу.
І від душі кажу я тобі:
«Ти найкращий на цій Землі!»
І залишайся завжди молодцем.
Чоловіком, коханим, і добрим батьком.


***
Бажаю палити, бажаю пити,
Бажаю життя тобі любити,
Та так, щоб раком стали ті,
Хто зла бажав тобі в долі.
Гуляти бажаю, пісні співати
Бажаю в житті досягти успіху,
Та так, щоб кожен день і мить
Дзвенів в душі удачі крик.
Живи безтурботно і легко,
Пішли проблеми далеко,
Та так ... ну, втім, працьовитий
І корешей не забувай!


***
Побажаю в День рожденья
Багато-багато яскравих днів,
Зведеного настрою,
Вірних, відданих друзів,
А ще - любові великий
Ну, звичайно ж, зі мною!


***
Будь сильним, будь розумним
Турботливим, сміливим!
Слова, нехай, твої
Не розходяться з ділом!
Ні де не втрачайся!
Всього добивайся!
І бути людиною,
При цьому старайся!


***
Хочу, щоб ти не сумував
Як злиток золотий сяяв
Гаманець повний був рублів
А будинок твій повний був друзів!


***
Бути сильним і добрим тобі ми бажаємо!
Тебе з Днем народження ми вітаємо!
Успіхів, удач, покоренья висот!
Уменья вписатися в будь-який поворот!
Улюбленої справи, надійної сім'ї!
Щоб враз виконувати бажання твої!
Щоб всі починання легко тривали
І яскравою перемогою вони завершувалися!


***
Те, чого тобі бажаємо,
Чи збудеться, ми це знаємо!
Щоб прокинувся вранці рано
Чи не на старенькому дивані,
А в розкішних номерах,
На Карибських островах,
На столі стоїть вино,
Пластикових карт повно,
І на кожній - мільйон!
І щоб це був не сон


***
Бажаю процвітання,
Від милою - обожнювання,
Здоров'я і везіння,
Завжди бути в настрої.
Ще бажаю бути багатим,
Самодостатнім і знатним.
Нехай життя нагадує казку,
Сім'я нехай дарує мир і ласку!


***
Є багато хороших і розумних хлопців,
Але ти для мене всіх на світі миліше!
Люблю я, цілую тебе, обіймаю
І з днем ​​народження, рідний, вітаю!


***
Бажаю, щоб твоя зарплата була схожа на сексуальну подружку! ...
Ну, щоб повністю задовольняла тебе!


***
Яскравою фарбою сонце світить.
Ні щасливіше нас на світі!
Мій чоловік, мій герой.
Буду я завжди з тобою!

День народження - день чудовий.
Свято твій, хороший мій.
Вітаю, вітаю!
Я люблю тебе, рідний!


***
Чоловік, бажаю тобі постаратися
У роботі успіхів суцільних домагатися
Сидіти за кермом ОБАЛДЕННАЯ тачки
Хрустких купюр перераховувати пачки


***
Червоний бант на талії,
Блиск в очах обгортковий.
Ти мене загадував?
Отримай, хороший мій.
В якості подарунка
Буду для тебе.
Розверни ж, солодкий.
Я тепер твоя.


***
Вдячна я собі
за подарунок мій тобі.
І скажу всім не тая,
мій подарунок - це Я!


***
Удачі, один у всіх справах
І в кожному починанні!
Як у сміливих планах та мріях,
Нехай збудуться бажання!

Йти вперед і перемагати,
Досягти заповітної мети!
А якщо треба підтримати?
Я поруч, будь певен!

Комментариев нет:

Отправить комментарий