пятница, 25 июля 2014 г.

мамі вітання з днем народження

З кожним роком я все більше розумію:
Нічого дорожче немає любові твоєї!
Про тебе лише тільки мама, згадую -
Відразу ж стає тепліше!

Матуся моя улюблена, рідна,
Скільки даруєш ти турботи і добра!
Нехай виповниться мрія твоя будь-яка!
Нехай ти будеш щаслива завжди!


***
Мама, вся моя любов - для тебе!
Завжди залишайся такою ж молодою і красивою!
Радісних днів і виконання всіх-всіх бажань!


***
Таку матусю, як ти,
Хорошим дарують дітям,
Щоб кожен день росли вони
Щасливіше всіх на світі.

Щоб завжди у них в долі
Любов була велика!
Дякую, мамо, тобі
За те, що ти така!


***
Ти подарувала мені цей
дивний і прекрасний світ ...
Спасибі тобі матуся! ..
Нехай твоє життя буде завжди
яскравою і радісною!


***
Це точно знаю діти,
І для дорослих не секрет:
Краще матусі на світі
Нікого, звичайно, ні!

Так чудово поруч з мамою!
У цей день бажаю я:
«Будь щасливою самою-самою,
Мама мила моя! »


***
Ти найкраща мама в світі! Якби у мене була інша мама, я б прибігла до тебе і попросила мене удочерити!


***
Мілою мамі на день рожденья,
Побажаю щастя я,
Море радості, веселощів,
Сонця, довголіття,

Щоб кожен день був кращим,
Пережитого тобою,
Посміхайся, будь коханої,
Я завжди буду з тобою


***
Мама, мамочка, мамуля,
Вітаю я тебе!
Будь завжди такою ж доброю,
Найкращою для мене!


***
Знай, тебе вважають діти
Кращою мамою на світі!


***
Наша мама дорогая,
Молода бабуся,
Ми прийшли тебе привітати
Разом з онукою лапочкою.

Ти сьогодні як завжди
Весела і мила,
Елегантний макіяж,
Платтячко красиве.

Вогник в твоїх очах
Світиться, іскриться.
У цей день навколо тебе
Лише рідні обличчя.

Щастя, радості, любові
Ми тобі бажаємо!
Вибач, що іноді
Шкідливими буваємо.

Ти одна на мільйон.
І у всьому всесвіті,
Не знайти такої другий
Незвичайною!

Вітаємо ми тебе!
Даруємо ми квіточки!
А зараз від усієї душі
Поцілунком у щічку!


***
Добра і ніжна,
Ласкава, мила,
Сама чудова,
Найулюбленіша ...

Немає на сеті мами
Краще, ніж моя!
З днем ​​народження, мамо!
Я люблю тебе!


***
Мамі, у світі найкращою,
Побажати хочу удач!
Ти - порадник,
ти - подружка,
А часом навіть лікар.
Нехай же бадьорості запас
Зростає кожну годину,
Нехай доля обсипле будинок
Тільки щастям і добром!


***
Знай, тебе вважають діти
Кращою мамою на світі!
Нехай допоможе щастя птах
виконання домогтися
Всіх бажань Будь улюблена,
Всім, як нам, необхідна!


***
Розставляю в рядки пропозиції
Перед самим кращим в житті днем:
Мамочка! Рідна! З днем народження!
Будь красива, щаслива ти в ньому!


***
Мамочка наша рідна,
Ці ніжні рядки - тобі.
Самою милою і найкрасивішою,
Самою доброї на цій землі.
Нехай печалі в твій дім не заходять,
Нехай хвороби пройдуть стороною.
Ми весь світ помістили б в долоні
І тобі подарували одній.
Але й цього було б замало,
Щоб віддати за твою доброту.
Ми все життя, наша мила мама,
Пред тобою в неоплатному боргу.
Спасибі, рідна, за те, що ростила,
За те, що натомість нічого не просила.
Що горе і радість ділячи навпіл,
У всьому кращої долі бажала ти нам.
Красива, турботлива, ніжно ніжна,
Ти нам щодня і вічно потрібна!


***
Про маму стільки говорили,
Про головне тільки забули-
Рідніше немає на цьому світі,
Її вся молодість в портреті

І в наших душах врощена!
Вона для кожного одна,
Неповторна, проста-
Сидить фотоальбом гортаючи ...

Подруги поруч, стіл, пиріг,
Втомлений в цей день поріг
І радості бажаною жменю.
Тут не живуть ні брехня ні злість,

Прийми, рідна, привітання:
Ні краще у світі частування,
Спасибі за твої старання
Від нас тобі всі побажання:

Здоров'я, сміху та веселощів
Тобі по життю в день рожденья!
Не знати потреби в теплі і ласці,
Живи в невигадані казці.

Люби, твори і метушися,
Злітай з променями сонця височінь ...
Але залишайся поруч з нами-
Нужда у дорослих навіть у мами!


***
Ми сказати бажаємо прямо, -
Що придумаєш ще! -
Будь здорова наша мама,
Вітаємо гаряче!
І бажаємо ми, як діти, -
Століття залишитися б дітьми! -
Щоб ти була на світі,
І з тобою поруч - ми!


***
Вся сім'я бажає мамі,
Щоб була красивою ти,
Нехай же з цими віршами
Всі здійсняться мрії!

Нехай гарний трапиться,
У серці панує весна,
Тільки щирі особи
Оточують хай завжди!


***
Вітаю, мамо!
Вітаю, мила,
У цей день святковий
Ти чарівна!
Бажаю міцного здоров'я,
І нехай збуваються мрії,
І онуків няньчити майбутніх
Вже готуйся ти!


***
Сьогодні день чарівний!
У мами ювілей!
Я щиро привітати
Хочу тебе скоріше!

Здоров'я побажаю,
Успіхів і всіх благ!
Нехай все, про що мрієш
Опиниться в руках!

1 комментарий:

  1. Вже як просто перекладаєте з "кацапської", то хоч правильно!

    ОтветитьУдалить