пятница, 25 июля 2014 г.

Привітання з Днем народження чоловікові

Смс привітання з днем ​​народження чоловікові

Рости великий! «- Бажали тобі в дитинстві.
Тепер, напевно, доречно побажати:
«Продовжуй рости над собою!»
З днем ​​народження тебе, дорогий!

*****************************

Сьогодні день народження твій!
А скільки стукнуло - неважливо.
Так будь же вічно молодим,
Адже життя дане нам лише одного разу!
Не будемо ми про те тужити,
Що років нам додають дні народження,
Адже головне зумій їх так прожити
Щоб місця не було для жалю
Бажаю життя повної до країв,
Щоб не було в душі негоди,
Коротше кажучи, без зайвих слів,
Великого людського щастя!

*****************************

Прикольні поздоровлення з Днем народження чоловікові

Що побажати тобі, друже?!
Свій острів, яхту і гарем,
Щоб з неба падали деньжищи,
Родник вина на радість усім ...

Ну а серйозно якщо мислити,
Нехай збережеться все, що є -
Ти багато чого досяг у житті,
Нехай це все не набридне!

Ти людина неординарна -
Відмінний кухар, музикант,
Малюєш, немов Леонардо,
Наш самородок і талант!

І немає твоїх сюрпризів крутіше -
Ну, наприклад, гончарне коло,
І кльовий «сакс» та акцій купа ...
Спасибі, наш улюблений друг!

Тебе шалено обожнюємо,
Твоїх дзвінків весь час чекаємо.
Ми з днем народження вітаємо
І за твоє здоров'я п'ємо

*****************************

поздоровлення чоловікові

Що може зробити щасливим чоловіка?
Щоб серце його випромінювало добро?
А, може, похід стане першопричиною
На матч з футболу, замість кіно?

Що може зробити щасливим чоловіка?
Вишуканий вечерю удвох при свічках?
А, може, барильце пива в квартиру
І нехай зберуться під вечір друзі?

Що може зробити щасливим чоловіка?
Добра горілка? Хаммер? Харлей?
А, може, морську йому субмарину,
Щоб він розсікав по морю на ній?

Що може зробити щасливим чоловіка?
Вдалий улов на риболовлі з ранку?
А, може, масаж на втомлену спину
Іль раків варених до пивцю три відра?

Що може зробити щасливим чоловіка?
Багатство? Кар'єра? Сиянье кілець?
А, може, на ногу кинути гардину,
Щоб став він щасливим вже нарешті?

Що може зробити щасливим чоловіка?
Відповідь дуже проста - сама простота!
Чоловіки щасливі, якщо - улюблене
І поруч є ЛАСКА і ДОБРОТА!

*****************************

Непросто бути Чоловіком в нашому столітті,
Бути - кращим, переможцем, стіною,
Надійним другом, чуйною людиною,
Стратегом між миром і війною.
Бути сильним, але ... покірним, мудрим, ніжним,
Багатьом бути, але ... грошей не шкодувати.
Бути струнким, елегантним і ... недбалим.
Все знати, все встигати і все вміти.
Ми побажаємо вам ... терпіння
У рішеннях ваших життєвих завдань.
Здоров'я вам, любові і натхнення.
Успіхів творчих і усіляких успіхів!

*****************************

Ти - діамант серед чоловіків і кращий з людей. Хай під шатром блискучих зірок і сонячного дня живеться радісно завжди і щастя чекає тебе!

*****************************

Привітання з Днем народження чоловікові прикольні

апетитний
божественний
вірний
гордий
Добрий
єдиний
бажаний
запальний
цікавий
гарний
ласкавий
милий
ніжний
чарівний
пухнастий
Романтичний
сексуальний
талановитий
дивовижний
фігуристи
гарненький
цінний
чесний
шикарний
Щедрий
елегантний
гумористичність
Яскравий ...
Вибач, закінчився алфавіт ...

*****************************

Сьогодні випити нам не гріх,
І привід є, і є причина:
Я піднімаю тост за тих,
Хто любить жінок і успіх,
І гордо називається - Чоловік!

*****************************

Завжди будь чоловіком, скрізь будь чоловіком.
Коли ти з машиною, коли без машини.
З грошима коли, і коли ти без грошей.
У робочі дні, і коли ти нероба.
У театрі, в кіно, в ресторані, в постеле.
На лавочці в парку, в розкішному готелі.
По буднях суворим, по святах гучним.
Будь сильним, будь сміливим і трішки розумним.
І Каті, Олени, Тетяни та Ніни ...
Зітхнуть і промовив: Ось це чоловік

*****************************

Як гарний наш іменинник!
Та й молодий, як ніхто.
Що виповнився полтинник,
Не повіриш ні за що.
Усі службові бар'єри
Проскочив він в одну мить.
Але живе не для кар'єри,
А для близьких і рідних.
А навколо немає місць вільних!
Скільки він зібрав друзів!
Став майже всенародним
Його славний ювілей.
Якщо що поки не вийшло,
Здійсниться - це факт:
Те, що для іншого фініш,
Ювіляру - тільки старт.
Усе гаразд і все в нормі.
Так по життю і йди.
Ти завжди у відмінній формі
І на правильному шляху.

*****************************

Вітання з Днем народження коханому чоловікові

У нас сьогодні звану вечерю.
Я ненадовго відверну.
Сьогодні день народження чоловіка.
Про нього скажу я, як зможу:
Мій чоловік-годувальник і годувальник.
За що особливо люблю,
Що вікової дотримуючись звичай,
Він весь дохід несе в сім'ю.
Живу давно з моїм чоловіком
Я як за кам'яною стіною,
Він був завжди надійним другом
І вірною я була дружиною.
Здоров'я у нього чимало,
Його нечасто бачить лікар.
Прошу я всіх підняти келихи
І побажати йому успіхів!

*****************************

Мій дорогоцінний, найніжніший, милий,
Як пощастило мені бути з тобою, твоєю дружиною!
Я до тебе і не жила, і не любила,
І щастя немов обходила стороною.

Але ти прийшов до мене, як сонце після бурі,
Мій хоробрий лицар, мій султан і мій король,
І я забула, що буває небо похмурим,
І я забула слово «смуток» і слово «біль».

Ніби все перемінилося раптом. Так просто -
Для щастя в житті потрібен був мені тільки ти.
І ти запалив на північному небі зірки,
І в світі більше не залишилося темряви!

Як за тебе дякувати - не знаю навіть,
Ти ніби ангел, дар небес і Бога дар.
Я на тебе не надивлюсь, мій милий Саша,
І від любові втрачаю розум назавжди.

Твої слова, твої обійми, поцілунки -
Ось все, що потрібно, щоб бути з тобою в раю.
Люблю тебе, сто тисяч разів тебе люблю я
І своє серце в твої руки віддаю!

*****************************

Вітання на День народження чоловікові

Для мене ти став опорою
І надійним, добрим другом,
потрібним, милим і коханим,
Чудовим чоловіком!
Нехай сім'я відрадою буде
І зірка любові сяє!
Нехай над нами птах щастя,
Немов, музика, літає!

Комментариев нет:

Отправить комментарий