пятница, 25 июля 2014 г.

брату привітання на день народження

Братик мій, прийшов твоє свято -
День варення у тебе!
І улюблена сестричка
Вітає з ним тебе!


***
Брат, ти краще за всіх на світі,
Як же я тебе люблю.
Я тобі в твій день народження
Теплих слів наговорю.
Теплих днів, гарячих жінок
Я тобі бажаю.
А холодний - тільки горілки,
Все, я наливаю!


***
Сестра - це не мамо, не подруга,
Але ти повір: немає в житті ближче одного,
Адже ми з тобою і плоть одна, і кров,
І так сильна сестринська любов!
Тобі я, брат, бажаю в День рожденья
Щоб прожив життя свою без сожаленья,
Щоб тільки щастя, радість і успіх
З тобою були в починаннях всіх!


***
Братик! Бажаю всім серцем люблячи,
Щоб радість мрії зігрівала тебе!
Відкрий же обійми, повір в чудеса -
І вітер надує твої вітрила!


***
Братик, з Днем народження!
Ти кращий з людей!
Закохуйся і будь щасливий,
Живи і не хворій!
Не витрачай даремно час,
Використовуй кожну мить!
Де важко - не згортаємо,
А довгий навпростець!


***
Будь весел, радісний, багатий,
Люблю тебе, мій милий брат!
Нехай збудеться в твоїй долі
Все те, що хочеться тобі!


***
Давайте вип'ємо за брата!
За брата не раз випити треба!
Побільше шампанського лей!
Сьогодні - його ювілей!
Тобі побажати хочу, брат,

Щоб був ти чарівно багатий!
Багатий настрій відмінний,
Багатий і доходом пристойним,
Багатий золотими дітьми,
Друзями, любов'ю, людьми
Добрими і дорогими.
Щоб кожен знав твоє ім'я.
Щоб таємно пишалася дружина,
Була і ніжна, і вірна.
Не знаєш, як випити я радий
За щастя твоє, милий брат!


***
Я братом своїм дуже-дуже пишаюся
І в цьому всьому з радістю знову зізнаюся!
Знайомі з рожденья і з дитинства дружні,
Тому дуже один одному потрібні!

Спасибі за те, що ти добрий і розумний,
Чуйний, надійний, красивий і сильний!
Готовий ти допомогти і зрозуміти мене радий,
Ти - самий хороший і відданий брат!


***
Братик, з днем ​​народження,
Здоров'я і удачі.
Я вірю - будеш щасливий ти,
Не може бути інакше.

Пишаюся тобою, люблю тебе,
Ціную твою турботу.
Бажаю радості, любові,
Друзів велику роту.

Нехай все, про що мрієш ти,
Збувається миттєво.
Успіху, щастя і любові,
Домогтися неодмінно.


***
Відмінний друг, хороший брат,
Веселий і простий!
Ти стільки робиш добра,
Ти просто золотий!

З такими братами як ти,
Не кожному щастить!
Живи легко! Верші мрії!
Тебе удача чекає!


***
Брат, ти краще за всіх на світі,
Як же я тебе люблю.
Я тобі в твій день народження
Теплих слів наговорю.

Теплих днів, гарячих жінок
Я тобі бажаю.
А холодний - тільки горілки,
Все, я наливаю!


***
Я сьогодні не сестрою
Вам похвалюся, друзі,
Може, таємницю не відкрию
Але без брата жити не можна!

Моя мама, це знаючи,
Мені братика народила,
І з тих пір не сумую -
У нормі всі мої справи.

На двох у нас з братиком
Є чотири кулака
І з такими головами
Чи не зваляти нам дурня!

Якщо важко буде в чому -
Брат підставить мені плече,
Якщо треба, то і я
Виручу, браток, тебе.

Ну, а якщо годину веселощів,
Свято чи день рожденья,
Ми і тут з тобою удвох
Посада головну знайдемо!

Але сьогодні, так і бути,
Я другий готовий побути,
У твій, братик, день рожденья,
Ти винуватець, без сумніву.

І тому тебе
Вітаю я, люблячи,
І ще від всієї родини
Побажання прийми:
Від душі тобі успіху,
Радості, веселощів, сміху,
Щастя повного подвійно
Перепало щоб і мені!


***
Улюблений, дорогий братик,
Ти чудовий хлопчисько!
Ах, як мені з братом пощастило!
Про що мрієш ти, я знаю,
І від душі тобі бажаю,
Щоб це все сталося!


***
Братик, з днем ​​народження,
Здоров'я і удачі.
Я вірю - будеш щасливий ти,
Не може бути інакше.
Пишаюся тобою, люблю тебе,
Ціную твою турботу.
Бажаю радості, любові,
Друзів велику роту.
Нехай все, про що мрієш ти,
Збувається миттєво.
Успіху, щастя і любові,
Домогтися неодмінно.


***
Брат, вітаю з днем народження, хочу тобі побажати довгих щасливих років і здоров'я. Нехай життя постійно доводить тобі, що вона прекрасна, дарує приємні сюрпризи і натхнення для нових досягнень.


***
З днем народження, милий брат
Ти сьогодні нарозхват,
Поздравленья шлють друзі
П'ють сьогодні за тебе.

Будь щасливий і красивий,
Обов'язково щасливий.
Багато щастя і квітів
І затишний, світлий дах.

Грошей і любові на додачу,
А ще звичайно дачу.
Ти живи і будь любимо
І судьбою будь зберігаємо.

поздравленья приймай
І гостей пообнімай.
Ні гарніше ніж ти,
Нехай збуваються мрії


***
Як добре, що є ти, брат,
Що життя до мене так прихильна!
Холодний розум і вірний погляд
І сила волі непохитна!

Нехай захоплена мрією
Трохи попереду йде удача!
Задоволений будь самим собою,
Що для чоловіка багато значить!


***
Бажаю вірити в свої сили
І домагатися результату!
Для близьких бути веселим, милим
І залишатися кращим братом!


***
В день іменин в подарунок братові
Готовий віддати хоч всю зарплату.

Хоч ця сама зарплата
Ісам мені ... замала.

Але ті подарунки хороші,
Що в рахунок не грошей, а душі!


***
З днюхой, милий мій братик!
Приймай подарунки!
Подарую тобі я книжку
І ще, на додачу, ведмедика!

Що ж, ведмедику ти не радий?!
Віддавай тоді назад!
Будуть просто привітання ...
Ну, і вазочка варення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий