пятница, 25 июля 2014 г.

батьку вітання на день народження

Прийми від доньки поздравленья
Ти в свій, татусь, день рожденья,
Хочу удачі побажати,
Щоб ти не думав сумувати,

Нехай завжди тобі щастить,
Звичайно, щастя хай прийде,
Бажаю безлічі удач,
Вирішення життєвих завдань!


***
Татко, милий, великого везіння
Я побажаю тобі в День рожденья!
Нехай же фортуна тебе опікає,
Щедро подарунками обсипає,

Щоб мрії, не встигнувши з'явитися,
У той же момент поспішили б збутися.
Щоб підкинула життя і грошенят,
У всіх кишенях нехай бакси лежать!


***
Ми цілуємо тебе, обіймаємо,
Багато радісних днів
І спокійних ночей
Татусю бажаємо!


***
Хто щедрий? Хто суворий? Хто турботливий? Хто веселий?
Хто може побудувати курінь нам з крісел?
Хто носить великі черевики і капелюх?
Звичайно, звичайно ж це наш тато!
Бажаємо тобі бути завжди молодцем,
І найпрекраснішим на світі батьком!


***
Хто найкращий у світі?
Папа!
Кого люблять мама і діти?
Папа!
Хто захистить, коли страшно?
Папа!
З ким поруч завжди безпечно?
Папа!

Папа! Спасибі, що ти з нами поруч!
Папа! Привітати тебе ми раді!
Папа! Бажаємо «сталевого» терпіння!
Папа! Ми любимо тебе!
З Днем народження!


***
Дорогому таткові,
У день його народження,
Наші побажання,
Наші поздоровлення ...
Будь подовше нам прикладом,
Бадьорим будь пенсіонером,
І активністю своєї
Нас, дітей, запалити зумій!
А для цього здоров'я
Побажаємо ми тобі,
Адже ще доведеться довго
Бути главою у нас в сім'ї.
Щастя також побажаємо -
Адже щасливому батькові
Вік зрілий додає
Тільки молодість до лиця!


***
Татко, всіх краще ти,
Міцно обіймаю!
Щоб здійснилися мрії,
Я тобі бажаю!


***
Найсильніша, найсміливіший,
Найспритніший і вмілий,
Ти один такий на світі!
Вітаємо! Твої діти.


***
Спасибі, милий татусь,
Що ти дістався мені!
Люблю усмішку ясну,
Вона як світло у вікні!

Хочу, щоб ти був, щасливий,
Успішний і здоровий!
Ти самий чудовий
І кращий з батьків!


***
Ближче тата друга немає,
Все він зробити може,
Він навчить, дасть пораду
І завжди допоможе!

Татко, всіх краще ти,
Міцно обіймаю!
Щоб здійснилися мрії,
Я тобі бажаю!


***
Самому розумному, красивому, доброму, веселому, в міру вгодованого чоловіка в повному розквіті сил - наші вітання! Будь таким ще сто років! Ми тебе любимо, папка!


***
Шафа важкий хто посуне?
Хто розетки нам полагодить,
Хто все полички приб'є,
У ванній вранці хто співає?
Хто в машині за кермом?
На футбол ми з ким підемо?
День народження у кого?
У папули мого!
З днем народження, татусь!
Я лечу до тебе, як куля,
Я страшенно поспішаю,
Спізнитися до тебе боюся!
Тому що в цей день
Рано встати зовсім не лінь.
Ось відкриєш ти очі,
Першим я зможу сказати:
- З Днем народження, ура!
Свято святкувати пора!


***
Ти, тату, найдобріший в світі.
Тобою пишаюся і захоплююся,
Ні рук умілих, серця ширше,
Все більше в цьому переконуюся!
Всі мої життєві погляди
Так сильно на твої схожі,
Як здорово, коли ти поруч!
Будь щасливий, тато мій хороший!


***
Спасибі, тато дорогою,
За добрі поради:
До питань всім легко з тобою
Знаходяться відповіді!

Твоя підтримка і любов
Так багато в житті значить
Перемог, успіху знову і знову!
Нехай чекає у всьому удача!


***
З Днем Народження, пап, тебе! -
Говоримо ми всі, люблячи.
Ти ж у нас найсильніший,
Наймудріший, справедливий.
Ми з матусі за тобою,
Як за кам'яною стіною,
Не боїмося нічого ...
Татко, тобі всього
Ми хорошого бажаємо!
Вітаємо! Вітаємо!


***
Сьогодні тата з днем народження,
Прийшла привітати вся сім'я,
Бажають щастя, без сумніву,
Йому колеги та друзі.

Живе наш тато без оглядки,
І не приносить людям зла,
Завжди у тата все в порядку,
І добре йдуть справи.

Ми з дитинства в ньому душі не чаєм.
За життя їм прокладено шлях,
Наш тато любить грінки з чаєм,
Ну а вино зовсім трохи.

Нехай наша порада зовсім не нове,
Але все ж виконай наша порада:
Будь, тато, міцним і здоровим,
Будь з нами разом до ста років!


***
На будь-яке питання відповіси,
І з тобою ми друзі!
Так чудово, що на світі
Кращий тато у мене!

Все я робити обіцяю,
Щоб ти мене хвалив,
І з любов'ю побажаю,
Щоб завжди ти щасливий був!


***
Татусечку, ти мій герой!
Завжди ти поруч був зі мною,
Грав, вчив мене всьому,
Рідний мій, я тебе люблю!


***
Папа, я тебе люблю,
Цілу, міцно обіймаю.
І з днем народження тебе
Сердечно вітаю!


***
Якщо з татом виїдеш в дорогу -
У серці страху нету.
Разом з татом обігнути
Можна всю планету.

Милий тато входить в будинок -
Немов сонця промінчик.
Нехай же знають все кругом,
Що мій тато - найкращий!

Комментариев нет:

Отправить комментарий