понедельник, 21 июля 2014 г.

прикольні вітання на день народження

Нехай радість тобі доставляє робота,
Хай тільки приємними будуть турботи.
Всього тобі мирного, доброго, ясного,
Всього тобі світлого і прекрасного.


***
Бажаємо здоров'я, любові і тепла,
Щоб життя цікавою і довгою була.
Щоб в будинку затишок був, любов так рада,
Щоб будинок захищений був від горя і бід!


***
Нехай буде мир красивим,
Вірші нехай складають!
Нехай будеш ти щасливим,
І нехай очі виблискують!


***
Привітати рада з Днем народження,
Здоров'я, щастя побажати,
З посмішкою, добрим настроєм
Свій шлях по життю продовжувати.
Нехай життя дає щасливий шанс
Успіху яскравого домогтися,
Дорогу - щедра доля,
Щоб знову до нового прагнути!


***
Як приємно в день народження
Отримувати подарунки!
От би всі дні нашого життя
Були б так само яскраві!
Зі святом, лови момент,
Життям насолоджуйся.
З днем народження, веселися
І в любові купайся.


***
Хай роки мчать - не біда;
Лікує час рани,
І нехай йдуть назавжди
Негаразди і тумани.

А те, що для душі світло,
Хай залишається з Вами.
Бажаємо в цей день того,
Чого хочете самі.


***
Вітання з Днем народження - це просто,
Це просто всі друзі твої прийшли.
Це просто ти трохи вище ростом
Нехай не в метрах, а в очах твоєї родини.

Вітання з Днем народження - це складно,
Складно вибрати потрібні слова.
Побажати тобі великої кар'єри можна,
Можна багато різного добра.

Побажаємо ж успіхів і удачі,
Радості, здоров'я, краси,
І любові - до неба, не інакше.
Щоб збулися всі твої мрії!


***
Побажань наших не злічити,
Так навіщо ж ділити їх на частини,
Якщо всі вони, що ні їсти,
Полягають в слові щастя.


***
Нехай у цей день,
Вам сонце яскравіше світить,
Квіти під ноги падають килимом,
Бажаю Вам здоров'я, щастя, світла,
Всього того, що називається добром.


***
Живи і знай, що життя прекрасне,
І скільки не було б у ній днів,
Hе ображай людей марно,
Умій любити і будь добрей!


***
Бажаю, щоб життя ніколи не закінчувалася,
Біда і печаль на шляху не зустрічалися,
Величезного щастя і вірних друзів,
Здоров'я, успіхів і сонячних днів!


***
Бажаю щастя і добра,
Щоб життя, як день, була світла,
Щоб тільки радість, без тривог,
Переступала Ваш поріг.


***
Бажаємо щастя, радості, успіху,
Великої любові і багато сміху,
Удачі, здоров'я, багато сили,
Щоб бадьорість серце веселила,
Щоб смутку ти зовсім не знав
І щоб друзів не забував!


***
Бажаємо вам здоров'я, бадьорості, успіху,
Більше радості і сміху,
Щастя стільки, скільки треба,
Щоб душа була б рада,
Щоб серце ваше співало,
Щоб радувало справу,
Щоб з роками не старіти,
А цвісти і молодіти!


***
Вам бажаємо багато щастя,
Перемогти біду-негоду.
Багато років прожити, як в казці,
У повному здоров'ї і ласці!


***
Що побажати тобі
Щастя, якого?
хочеться крикнути великого, великого
щоб завжди і скрізь воно усміхалося тобі!!


***
День народження - особлива дата,
Це свято ні з чим не порівняти.
Хтось добрий придумав колись
Іменинникам радість дарувати!
Нехай очі твої щастям сяють,
Нехай усмішка не сходить з обличчя!
З днем народження тебе вітаємо
І удачі бажаємо завжди!


***
Бажаю вам щастя, бажаю удачі,
бажаю здоров'я, веселощів на додачу,
бажаю упех у всьому і завжди
щоб ви не нудьгували ніде ніколи,
щоб життя було в радість,
щоб сліз не бувало,
біда і хвороба щоб ваш будинок минула,
щоб ваші очі щасливими були,
щоб були улюблені і самі любили


***
Коли - то в дитинстві блакитному,
І що тут дивуватися,
Я хлопця мало не старим
Могла вважати років в 20.
Коли прийшла моя пора,
Те стало мені зрозуміло,
Що 20 - це лише зоря,
А 30 - рік заходу.
Минуло недовгих 10 років.
І що ж я відчула?
Так 30 - це лише світанок,
Успіх таланту, сили.
Ось буде 40 - це так!
Кінець, пора на звалище.
Напевно, буду я тоді
Ходити, зігнувшись, з палицею.
А час прискорює біг,
Скриплять його ресори.
І ось в моєму календарі
Майнула цифра - 40!
І що ж? Я не інвалід!
Все та ж бадьорість духу,
Та й з дзеркала дивиться,
Їй Богу, не стара.
У підлогу сотню, очевидно, в бік
Мені старість суне вила?
Але я і через той поріг
Зараз переступила!
І дещо - що встигнувши зрозуміти,
Поживши на білому світі,
Я старими перестаю вважати
Вже шістдесятирічних!
Нарікати на роки не резон,
І скільки б не залишилося,
Нехай від Вас, як горизонт,
Геть тікає старість!


***
Ти встав сьогодні ні світ ні зоря,
Тебе цілий день вітають друзі,
Тебе завалили оберемком квітів,
Ти до цього був зовсім не готовий.

Тобі цілий день посміхаються люди,
Несуть угощенья, вкусняшки на блюді,
А ти як картинка, при повному параді,
Шалений вогник і посмішка у погляді.

Та все дуже просто, тому багато років,
ТИ, друг наш люб'язний, народився на світ.
Прийшли ми сьогодні тебе вітати,
Подарунки дарувати, обіймати, цілувати.

Рідні, друзі, всі тебе, без сумніву,
Сьогодні привітати поспішають з днем ​​народження!
Тобі побажаємо три рази на підряд,
Будь щасливий, щасливий, здоровий і багатий!

Комментариев нет:

Отправить комментарий