понедельник, 21 июля 2014 г.

прикольні побажання на день народження

Вітаю з Днем Народження і бажаю тобі стільки грошей, щоб діти шофера твоєї покоївки ні в чому собі не відмовляли!


***
Бажаю зарядитися оптимізмом
Бути бадьорим навіть вранці в понеділок
А так же, займайся альпінізмом,
Адже я тобі бажаю ГОРУ ГРОШЕЙ!


***
Позбувайся поганих звичок,
І дивись на вільних ніжних пташок,
Нехай любов від бід оберігає,
Хай Господь і любить і рятує!


***
Кожен місяць травень
У десятий день
додається рік
До важкого життя твоєї.

У цей похмурий мить
Ти встигаєш відчути
Скільки темних миттєвостей
Тобі довелося пережити.

Попереду похмурі будні
Ти по них йди,
Розуміючи, що третину життя
Залишилася позаду.

Ну а сьогодні День народження
І ти називаєш всіх в будинок,
Щоб гості нахаляву
Посиділи за столом.

Ти напевно шкодуєш
Через стільки років,
Що нещастя мав
З'явитися на світ.

І тобі ще довго
Хрест на гору нести,
безнадійно намагаючись
Сенс у житті знайти.


***
Дня рожденья чумового
І подарунка заводного,
Щоб ключем він заводився
І ногою на газ давився.
Загалом, життя на колесах,
Без даішників питань,
Щоб ні жезла, ні цвяха!
З Днем народження тебе!


***
Мила моя подружка!
У День рожденья твого
Ти як у казці та жаба
Зустрінеш принца свого!

А не зустрінеш - не біда!
Є рецепт короткий:
Навіть чудик стане принцом,
Якщо випити горілки!


***
Від усієї душі бажаю особисто,
Щоб, як домашньому коту,
Тобі завжди жилося відмінно
І на роботі, і в побуті!


***
Бажаю прибутку нескромно,
У швейцарському банку рахунок величезний,
За містом - велику дачу,
Здоров'я міцного на додачу,
Великих перемог у справах амурних,
Канар і Берегів Лазурових,
Успіхів у житті всіляких,
А головне - друзів надійних!


***
Кіса, ти така зая ...
Зая, ти така киця ...
Від душі бажаю тобі -
Нехай здійсняться капризи!


***
Діти - це ласкі.Деті - це сказкі.Деті - це вранці заспані глазкі.Деті - це вранці по паркету ніжки і у мами на щоках теплі ладошкі.Деті - це солодкий сон, чарівництво всюди! Наповнює щастям будинок - маленьке диво!

Бажаємо тобі красивих діток! ))))


***
Любить той, хто шалено ревнує,
любить той, хто при зустрічі мовчить.
А не той, хто весь час цілує,
і "люблю" без кінця говорить ...

Напевно з цього я не можу підібрати потрібних слів в твій День Народження ...


***
Він йшов, вона мовчала,
А їй хотілося закричати,
"Стривай! Давай почнемо спочатку,
Давай спробуємо почати ... "
Але все-таки не закричала,
Він йшов, вона мовчала.

Він обернувся у порога,
Свою рішучість клянучи,
Хотів він крикнути: "Заради бога,
Поверни мене, прости мене! "

Чи не крикнув і не підійшов,
Вона мовчала ...
він пішов ...
Бажаємо ж тобі сьогодні
Забути про страх і все сказати
Тому хто дорогий тобі з дитинства
Кому готова життя віддати ...

PS: Завжди говори що думаєш, другого шансу може і не бути.


***
Ти - мій світло в кінці тунелю!
Ти - коник на лугу!
Від тебе завжди балдію!
Без тебе я не можу!
З Днем народження вітаю -
Як же я тебе люблю!


***
З днем народження!
Хочу сказати тобі я в цей день -
Моя любов завжди з тобою, як тінь.
Любов до тебе - як динозавр велика,
Вона - як космос, без кінця і краю!
Я не можу тримати її в секреті.
Люблю тебе я більше всіх на світі!


***
Цей світ непропадет, непропадет, Якщо в ньому така дівчинка живе! Симпатична і добра всередині, Хто вона? Підказку в дзеркалі шукай. Компліменти так схожі на квіти! І букет з них заслуговуєш ти!


***
Здоров'я багато, не хворіти,
На півдні влітку засмагнути,
Зарплату отримувати побільше,
Возити сім'ю на червоному порше!


***
Щоб з посмішкою, з позитивом,
Без асоціацій з пивом,
Життя, як стигла малина,
Срібляста машина!
Нехай, як у казці буде будинок!
Щоб працювалося не в лом!
Що в достатку і в надлишку
Обчислювалися гроші в злитку!
Щоб здоров'я було міцним:
Їж цибулю, моркву і ріпку!
Щоб удача і любов
З тобою були знову і знову!


***
Хочеш - вір,
Хочеш - не вір,
Десь поруч бродить звір.
Не в лісі живе дрімучому,
У російській мові могутньому.
Цей звір зветься "лось"
- Здавна так повелося.
Нехай з тобою буде "ЛОСЬ",
Щоб елось і спав,
За трьох щоб пилося,
Щоб бажав і міг
Щоб щастя не кінчається,
Про хороше щоб мріяти,
Щоб справа вдавалося
Щоб все завжди збувається!


***
Бажаю тобі солодкого, шоколадного щастя, ванільного морозива та молочного коктейлю! Щоб ти в цьому житті міг вдосталь скуштувати всього самого смачного і солодкого!


***
Я хотів би подарувати тобі море:
Геленджик або може бути Сочі ...
Все одно куди, аби з тобою,
Адже я знаю, як ти це хочеш.

Я хотів би подарувати тобі серце,
Чи не яловиче, та й не свиняче ...
Щоб могла моїм теплом ти зігрітися,
Навіть якщо не поруч зі мною.

Для мене ти як цукор для чаю,
Начебто небагато, але життя відразу солодше ...
Без тебе мені не потрібно і раю,
Посміхайся, кохана, частіше!

Комментариев нет:

Отправить комментарий