понедельник, 21 июля 2014 г.

знайомій жінці вітання з днем народження

Я бажаю в День Народження
Всіх бажань виконанні
ультрамодних телефонів
компліментів мільйонів
Суконь, кофтинок, чобітків
З модних глянцевих обкладинок
Частіше отримувати букети
І в душі щоб було літо!


***
З Днем Народження! З днем варення
Щастя, радості, веселощів
Сонця, неба блакитного
Щастя в житті неземного

Щоб завжди тебе любили
Поважали і цінували
На руках тебе носили
І квіти завжди дарували


***
Бажаю вірних і чуйних друзів,
Любові неземної і таємничою,
Прожити разом багато радісних днів,
І бути для когось єдиною!


***
Нехай погода не ахти -
Наряд, потарахті,
Всім знайомим подзвони,
На подарунки натякни ...

Чоловік раніше нехай встає,
Смачний сніданок подає,
Діти принесуть квіточки,
Поцілують в обидві щічки ...

Ми ж посланье шолом, люблячи:
З днем ​​народження тебе!


***
Нехай чоловік в твої двері
Постукає одного разу:
Тверезий розум, добре серце
І великий ... БУМАЖНІК!


***
Нехай у цей день чудовий все збудуться мрії!
Бажаю, щоб відтепер щасливою стала ти!
Веселий промінчик сонця нехай світиться в очах,
Без втоми чоловіки нехай носять на руках!


***
Супер-дівчинкою без лестощів
Ми завжди тебе кличемо,
На твою адресу в інтернеті
У день народження зайдемо.

Тобі, мила подружка,
Передасть нехай інтернет:
Краще дівчинки на світі
Ще не було і немає!

Зовні все згідно стилю:
Сумка, туфельки, парфуми ...
Загалом, в прозі не опишеш -
Виходять вірші.

Не замінить описом
Те, що видно без окулярів:
Супер-дівчинка (ім'я іменинниці.)
Дасть «Міс Світу» сто очок!

Не подумай, ми без лестощів
Шолом сюрпризи в інтернет,
У твій, подружка, день рожденья
Передати хочемо привіт ...

А до привету пожеланья
Для тебе ми припасли:
Щастя, радості, успіхів
На твою адресу віднесли!


***
Нехай будуть у моєї подружки
Золоті брязкальця,
З червоною ікрою ватрушки,
Триповерхові хатинки,
Норкові накідушкі,
Іномарки, витребеньки!


***
Чоловіків тобі бажаю самих різних
У любові, і в магазинах безвідмовних!


***
Дорога моя подружка!
Хай щастя біжить до тебе, виблискуючи п'ятами!
Нехай діти крутяться навколо зі своїми загадками!
Нехай ласкаво сонце тобі посміхається!
І все, все, все в житті твоєї виходить!


***
З Днем Народження вітаю!
Здоров'я бажаю,
Щастя, радості, любові,
Грошей більше рази в три!

Щоб сонечко світило,
Щоб удача приходила!
Щоб світ був просто казкою!
І дарував тепло і ласку!

Щоб торт був найсмачнішим!
Щоб сміх був найдружнішим!
Щоб подарунків було море!
Щоб пили тільки стоячи!

Нехай закрутить тебе свято!
І забудуться негоди!
Нехай збуваються мрії!
Цього варта ти!


***
Ти - найкраща, ти - супер!
З днем ​​народження, мила!
Ти сама не знаєш
Яка ти красива!

Нехай все, чого ти хочеш,
Збувається в момент.
Ти краще за всіх, і це
Не просто комплімент.


***
Мій ніжний ласкавий кошеня!
Поспішаю тебе привітати я
Нехай в житті буде тільки щастя,
І тільки вірні друзі!

І сей віршик свій завершуючи,
Скажу я прямо, не тая:
Все можна вмістити в три слова -
Здоров'я, щастя і мене!


***
Ти як бочка пурхаєш
Ти прекрасна, як квітка!
Що ще тут забажаєш?
Щоб все в житті було ок!


***
З Днем Народження вітаю!
Я люблю тебе, рідна,
За красиві очі,
І за багато інших «за»!


***
Тебе сьогодні з днем народження
Поспішаю привітати перший я -
Моя прекрасна малятко,
Ти знай, що я люблю тебе!

І в цей ніжний добре свято
Тобі я дещо дарую -
Ти чекай мене сьогодні вночі,
Тобі сюрприз підніс ...


***
Поздоровляємо від душі!
Твої оченята гарні!
Твої щічки - як піончік!
І сама ти - як бутончік!
Розквітай, не «обсипав"
І частіше посміхайся.


***
Будь веселою і чарівної,
Будь красивою і чудовою,
Щоб ти радувала всіх,
У житті щоб чекав успіх:
І в роботі, і в навчанні,
І на особистому небосхилі,
Щоб всі дитячі мрії
Збулися вмить, як скажеш ти.
Загалом, багато я бажаю,
З днем народження вітаю.
Залишайся ти прекрасною,
Мілою, казковою і класною.


***
Бажаю жити і бути коханою,
Чи не горювати, не сумувати
І по дорозі життя довгою
З посмішкою весело крокувати.

Нехай у цей день букетів море
Піднесуть тобі друзі,
Печаль не зачепить очей красивих
І буде легкою життя твоє!


***
Побажати тобі хочу:
Хитрою бути і спритною,
Підпорядковувати собі чоловіків
Ласкою, дресируванням!

Ну, а їм бажаю я
Мужності і сили,
Щоб грошей і любові
На тебе вистачило!

Комментариев нет:

Отправить комментарий