пятница, 25 июля 2014 г.

брату побажання на день народження

Порядок виведення коментарів:
Будь міцним, немов древній дуб
І міцним, стійким, як гребля!
І щоб цих самих сил,
Тобі на ціле століття вистачило!
Щоб гроші ти лопатою гріб,
І їх вмів з розумом витратити!
І нехай тебе хвиля любові,
В один прекрасний день обіллє!


***
З днем ​​народження, братик мій!
Ти вже зовсім великий,
І тому дарую я
У цей день тобі таку

Апетитну, велику,
Не просту, золоту
Шоколадку, як буржую,
І при тому тебе цілую!


***
Будь здоровим, їж кашу,
Ти ж чудо, радість наша!
Щоб сильним був бажаю.
Загалом, братику, вітаю.


***
День народження у тебе,
Брат мій, друг серцевий!
Серед усіх інших хлопців
Кращий ти, звичайно!


***
Братан, ти обладнаний!
Ти самий кльовий в світі!
Будь сильним, здоровенним
І посміхайся ширше!


***
Коли хочуть дати вищу оцінку людським взаєминам, говорять "братні". Є міста-побратими, є союзи, звані "братствами". Тобто вище наших з тобою відносин - тільки небо ... Тому, вітаючи тебе, я нічого не можу побажати, оскільки в тебе є все - тобто я. Скажу більше - це одне і те ж. А що собі побажаєш? Гарного брата і трохи удачі!


***
Мій брат, тебе я вітаю!
Машину, гроші й успіх бажаю!
Ще дружину-красуню на додачу
І маленький діляночку під дачу!

Комментариев нет:

Отправить комментарий