пятница, 25 июля 2014 г.

Привітання з Днем матері (вірші та побажання для мами)

Посвячення для мами

Вам розповім про подругу однієї -
дуже давно вона дружить зі мною,
навіть коли я ні слова не знала,
тільки вона мене розуміла!
Не стану приховувати, і скажу не тая:
ця подруга - мама моя!
Маму люблю я, мамі я вірю,
їй я будь таємницю довірю.
Вона все простить, не зрадить ніколи,
матуся буде поруч завжди!
Коли мені сумно і самотньо,
поспішаю я до мами своєї скоріше -
вона обійме мене тихенько,
відразу легше мені і теплей.
Час іде, але я не втомлюся
любити мою найкращу маму!

**************************

Сьогодні, матуся-тобі дякую.
За те, що ти зі мною і за любов твою.
Ти з дитинства ангелом-охоронцем була ...
Завжди сповнена турботи, ніжності тепла ...
Ти допомагала важкий вивчити урок,
І найсмачніший для мене пекла пиріг.
Ти і зараз зі мною добра і мила ...
Всі розуміюча, дуже терпляча.
Ти даруєш, сонечко, - усмішки, ласку рук,
Ти мій порадник, мій союзник, добрий друг.
І я бажаю з самою щирою любов'ю
Тобі удачі, щастя, радості, здоров'я!

**************************

Привітання з Днем матері

Ти зігріваєш мене добрим поглядом,
Ти обіймаєш нежною рукою.
І всі проблеми зникають разом,
Коли зі мною ти, людина мій дорогий!
Я знаю, шкідливими бувають діти,
Але всю любов тобі дарую!
За те, що я живу на світі,
Тебе, рідна, я дякую.
З Днем Матері Дорогі Мамочки!

**************************

Бути може, нісенітні ми, уперті,
Бути може, є якийсь в нас гріх,
Але для рідної, для милої мами
Ми, безумовно, краще за всіх!
Любов твоя - як двері храму;
Ти так живеш, всіх нас люблячи,
Що Бог, придумавши слово «мама»,
Назвав їм саме тебе!
Нас без тебе вже не уявити
І ось ми стали і стоїмо,
Щоб стоячи всією сім'єю привітати
Тебе з днем ​​мами - з днем ​​твоїм!

**************************

Привітання з Днем матері

У матерів святая посаду в світі -
Молитися за дарованих дітей.
І день і ніч в невидимому ефірі
Звучать молитви наших матерів.

Одна замовкне, вторить їй інша.
Ніч змінить день, і знову настане ніч.
Але матерів молитви не змовкають
За дорогого сина чи дочку.

Господь молитвами матерів слухає,
Він любить їх сильніше, ніж любимо ми.
Мати ніколи молитися не втомиться
Про дітей, що ще не спасені

Всьому є час, за поки ми живі,
Повинні молитися, до Бога волати.
У молитві прихована неземна сила,
Коли їх зі сльозами шепоче мати.

Як тихо. У дворі замовкли птиці,
Давно вже вирушили всі спати.
Перед вікном схилилася помолитися
Моя рідна любляча мати.

**************************

Привітання з Днем матері в прозі

Сьогодні відзначають День Матері!
Це дуже чудово, що існує таке свято! Адже завдяки матері ми з'явилися на світ! Бажаю всім матерям нашої планети сьогоденням і майбутнім, миру і добра, щастя і
впевненості в завтрашньому дні, виконання всіх бажань, ясних і сонячних днів!
З СВЯТОМ ВАС, ДОРОГІ ЖІНКИ!

**************************

Вірші про маму

Любіть маму, маленькі діти,
Адже без неї так важко жити на світі,
Її увагу і, ласку і турботу,
Вам не замінить сторонній хтось.
Любіть маму, юні підлітки
Вона - ваш стовбур, а ви - її відростки,
Одна вона, лише любляча мама,
Зрозуміє завжди вас - чад її впертих.
І діти дорослі, завжди любите маму,
На ніжні слова їй не скупіться,
Дорога до неї - те саме що дорозі до Храму,
І в будинок, входячи, їй в ноги вклоніться.
Йдуть роки, старіє наша мама,
Що, раптом, її не стане - ми не віримо,
Але ось, одного разу, пізно або рано,
Вона піде, закривши нечутно двері.
Любіть маму, дорослі і діти,
Ріднею її - немає нікого на світі!
**************************

Стихи про матір

А серце матері воно одне,
З тобою разом плаче і ридає,
І нам того понятья не дано,
Як матері за нас часом страждають.
А серце матері, коли ти далеко,
Воно, як компас, правильний і точний,
І ти крокуєш бадьоро, без нічого,
Воно вкаже шлях твій невинний.
А серце матері зберігає від усіх утисків,
Завжди з тобою йде і неподільне,
Дивись його недбало не розбився,
Воно навік одне, неповторно.
А серце матері чесний з усіх,
Воно завжди бажає нам удачі,
З його любов'ю чекає у всьому успіх,
Поспішай втішити, коли мама плаче.
Але ти часом пройдеш і з холодком,
Серцевих мук зовсім не помічаєш,
Запам'ятай, серце матері одне,
Ти за нього перед Богом відповідаєш.
**************************

Привітання з Днем матері

Наперекір мінливою чутці,
художники прославили у віках
НЕ дівчину з вінком на голові,
а жінку з дитиною на руках!
З ДНЕМ МАТЕРІ!
**************************

поздоровлення мамі

Мама - в цілому світі слів не вистачить,
Щоб за все тобі дякувати.
За безсонні моменти біля ліжка,
І за сльози гіркі образ.
За підтримку і твою турботу,
Вихованні перші кроки,
І за кожну нелегку суботу,
Що ти присвячувала нам одним.
За посмішку, греющую серце,
За обійми улюблених рук,
Матуся - ти краще всіх на світі!
Героїня, Жінка і Друг.

**************************

Мамочка наша рідна,
Ці ніжні рядки - тобі.
Самою милою і найкрасивішою,
Самою доброї на цій землі.
Нехай печалі в твій дім не заходять,
Нехай хвороби пройдуть стороною.
Ми весь світ помістили б в долоні
І тобі подарували одній.
Але й цього було б замало,
Щоб віддати за твою доброту,
Ми все життя, наша мила мама,
Пред тобою в неоплатному боргу.
Спасибі, рідна, за те, що ростила,
За те, що натомість нічого не просила.
Що горе і радість ділячи навпіл,
У всьому кращої долі бажала ти нам.
Красива, турботлива, ніжно ніжна,
Ти нам щодня і вічно потрібна!

Комментариев нет:

Отправить комментарий