пятница, 25 июля 2014 г.

сестрі вітання на день народження

Сестра моя чарівна,
Улюблена, чудова,
Будь щаслива, здорова
І до радощів готова!


***
Сестричка, в день народження
Бажаю море радості.
Живи завжди щасливо,
Не думаючи про старість!

Здоров'я і щастя
Тобі бажаю я.
Нехай пестить і плекає
Тебе твоя сім'я!


***
Бути братом - почесна роль,
І братська що є любов
Я зрозумів давно, не вчора,
Люблю тебе дуже, сестра!

Тобі в День народження бажаю
Домогтися того, що ти хочеш.
Достойна ти цього, знаю,
Адже ти у нас славна дуже!


***
Моя сестра, з тобою ми так дружні!
Мені наші відносини важливі,
Завжди тобою я буду дорожити,
Свою сестричку щиро любити!

Бажаю в день рожденья багато щастя,
Нехай обходить стороною негода,
Нехай любов величезна прийде,
І радість хай тебе не підведе!


***
Улюблена сестричка!
Скрізь зустрічай успіх!
Адже так прекрасний дзвінкий
Твій чистий милий сміх!

Желанье загадаєш-
Хай збудеться воно!
І все про що мрієш
Виповниться повинно!


***
Промінь сонця золотий з ранку
Сяє для тебе, сестра!
Тобі-подарунки і квіти,
Сьогодні королева ти!
Квітни, сестричка, посміхайся
І вір, що збудуться мрії!
І ніколи не сумнівайся,
Що краще за всіх на світі ти!


***
Я сестричку дорогу
В обидві щічки розцілую!
З Днем Народження вітаю
І щасливою бути бажаю!


***
Як я люблю свою сестру,
Сказати не вистачить слів
І побажати хочу добра,
Чудесних, солодких снів!
І стануть дійсністю нехай ті сни,
І збудуться твої мрії!


***
Ой, кохана сеструха,
Нехай тобі почнеться пруха:
Потечуть, аби рікою,
Кавалери за тобою,
Нехай квіти тобі під ноги
Так і ляжуть на дорозі,
Нехай посиплються грошенята,
І не тільки від зарплати!
Будеш співати і веселитися.
З днем народження, сестричка!


***
З Днем Народження, сестричка,
Ти завжди нежней кошеня,
Граціозна як пантера,
І легка як атмосфера!
Ти красива, суперечці немає,
За слова тримаю відповідь,
І розумна ти, і добра -
Ти зірка всього двору!


***
З Днем Народження, сестричка!
Щастя, радості, перемог,
Посміхайся, смійся дзвінко,
Будь здорова сотню років.
І любові тобі, як у казці,
Краси і добрих слів,
Багато ніжності і ласки,
І, звичайно ж, квітів!


***
З Днем Народження, сестричка,
Я тебе привітати радий,
Мила моя дівчисько,
Я такий щасливий, що твій брат.


***
З днем народження, сестричка!
Нехай все буде у тебе:
І пентхаус, і готівка,
Яхта стометрова!

У центрі - класна квартира,
Одягайся в бутиках,
І казися лише тільки з жиру,
І живи ти, як в мріях!


***
Сміх твій щирий і дзвінкий
Настрій піднімає,
Ти чудова сестричка,
Краще просто не буває!
Нехай будь-які захоплення
Багато радості приносять,
Чудеса і Пригоди
Життя частіше підносить!


***
Що сестричці подарувати
Мені на День Народження?
Подарую-ка їй посмішку
І зітхання восхищенья!

Будь завжди сама собою -
Пустотливий, коханої!
І такий, як я завжди,
Будь чарівною!


***
Ти перлина нашої сім'ї,
Прикраса кожній вітальні!
Нехай удача допоможе знайти
Щастя в житті з коханим чоловіком!


***
Нехай у твоїй, сестричка, життя,
Немов у казці справжньої,
Буде кожну мить пронизаний
Радістю, любов'ю, щастям!


***
Мила сестричка, полум'яний привіт!
Шолом тобі, кохана, святковий букет,
Веселих пригод, щастя без кінця,
Святкових хвилювань, світлого обличчя!


***
Любиш ти сміятися дзвінко,
Дуже радісно з тобою,
Ти чудова сестричка,
Будь завжди-завжди такий!

Так хочу, щоб виконувалися
Всі бажання у тебе,
Щоб тобою всі захоплювалися
І любили - так, як я!


***
Любляча, ніжна і мила ...
Добра і найкрасивіша ...
все це - про сестричку мою!
Будь щасливою!
Я тебе люблю!

Комментариев нет:

Отправить комментарий