пятница, 25 июля 2014 г.

Поздоровлення куме, куму

Куми - це ті люди, з якими можна і посміятися від душі і поділитися сокровенним. Якщо у вас є прекрасні куми, і ви дорожите спілкуванням з ними, не забувайте вітати їх на свята. На цій сторінці ви знайдете чудові поздоровлення для куми і кума, які ви можете приурочити до будь-якого свята, в тому числі, і до дня народження. Красиві поздоровлення у віршах, а також оригінальні голосові поздоровлення не залишать байдужими ваших куму і кума. Вони обов'язково віддячать вас за красиві слова і увагу.

Вітання для кума, куми

Кума нині вітаю,
Всього найкращого бажаю:
Щоб жив і хорошел,
Посміхався, не хворів,

Щоб бачилися ми частіше,
Щоб життя було послаще,
Загалом, кращого за все,
Для дорогого мого!

******************************

Кума, кумушка, кума,
Вітаю я тебе
І бажаю від душі -
Дні щоб були хороші!

І я радий, що ти кума
Є така у мене,
З тобою можна поговорити,
Багато в чому можеш підтримати!

Ціни тобі, напевно, немає,
Я шлю тобі великий «привіт»,
І, безсумнівно, вітаю,
Тебе куму я обожнюю!

******************************

голосові поздоровлення


Прикольні поздоровлення кумам

Я задамся настроєм,
Римою яскравою напишу,
Адже поспішаю я з привітаннями
Нині до кума своєму!

Ти чоловік всім хороший,
І як хресний - благодать,
Такий весь ставний і пригожий,
Пером тебе не описати!

І в день такий, поспішаю привітати,
І побажання дарую,
Бажаю життя свою налагодити,
Щоб було місце одного:

Здоров'ю міцному і щастя,
Удачі, і великої любові,
А так же радості долею.
Нехай здійсняться мрії!

А так само я хочу доповнити,
Що кращий ти з усіх кумів,
Добрим словом можу згадати,
Так-так мій кум, адже ти такий!

******************************

Я зберу букет різних квітів
І подарую кумі своїй коханій,
Вона гідна найкращих слів,
Може бути яскравою і неповторною!

І в побажаннях додам так люблячи,
Щоб в серці радість кожен день народжувалася,
Не дарма ж ми з тобою куми,
Не дарма така роль двом дісталася!

******************************

Сьогодні свято, сьогодні торжество,
І я тебе, мій кум, хочу привітати,
Лише за тебе ми вип'ємо все вино,
Щоб щастя змогло життям твоєї правити!

Ти людина з прекрасною душею,
В тебе є все, щоб назвати чоловіком,
Часом я захоплююся так тобою,
На це є вагомі причини:

Як хресний ти багато в чому молодець,
Дитя ти любиш, нібито, рідне,
Ти справжній, правильний батько
І це є дійсно святе!

І я бажаю всіх вселенських благ,
Щоб на серці завжди лежала радість,
Щоб з упевненістю робив кожен крок,
А життя було наче солодкість!

******************************

З такою кумою хрестити було за радість,
Таких як ти, напевно, у світі немає,
І я бажаю, щоб все вдавалося,
Щоб підкорила ти собою світло!

А так же побажаю я здоров'я,
Адже без нього, зовсім зараз не можна
І нехай буде хороше застілля,
Я тост там оголошу: «П'ємо за тебе!»

Бажаю і в сім'ї благополуччя,
Щоб затишок з теплом зігріли будинок,
Щоб у всьому завжди ти була краще,
Щоб життя була оточена добром!

******************************

Для кума пишу я ось ці вірші,
Тобі я бажаю здоров'я, любові,
Щоб щасливий ти був від зорі, до зорі,
І чіткими були по життю кроки!

Комментариев нет:

Отправить комментарий