понедельник, 21 июля 2014 г.

короткі побажання на день народження

Як здорово, що ти є!
Нехай твоє життя буде яскравою,
а настрій - сонячним!


***
Бери від життя саме прекрасне,
Успішна будь, щаслива і щаслива!


***
Люблю тебе шалено я!
Ти - радість і мрія моя!
З Днем народження!


***
Щастя справжнього, світлого, земного.
Рядком хропе, милого, рідного.


***
Бажаю тобі індійської любові, північного здоров'я, і кавказького довголіття! З Днем народження!


***
Хай збудеться все, щоб була ти щасливою
Квітучої, веселої, багатою, красивою!


***
Зая, це little смс,
Значить я вже прям тут.
На порозі у тебе,
З Днем Народження тебе!


***
Нехай в душі завжди панують
Щастя і гармонія!
Нехай зірка любові горить,
Ллється почуттів симфонія!


***
Бажаю навколо тільки добрих людей,
І ясних, безвітряних, сонячних днів.


***
Нехай фантазії і мрії
У житті втілюються!
Нехай приємні моменти
Найчастіше трапляються!


***
Постав листівку пред собою,
Налий і випий - я з тобою!


***
Вітаю! Вітаю!
День рожденья раз в році.
Як завжди ВСЬОГО бажаю!
Жди, з подарунком я прийду!


***
Як сонячний день, як чудова казка,
Нехай життя твоє буде завжди так прекрасна.


***
З днем Народження вітаю і від усієї душі бажаю
Багато щастя, довгих років. І у всьому великих перемог!


***
Пожеланья наші короткі: бути здоровим, жити в достатаке!


***
Нехай у тебе буде стільки здоров'я, скільки бажає тобі мама!


***
Бажаю тобі любові і ласки,
Щоб все збувалося б як у казці.


***
Вітаємо з днем народження!
І бажаємо ми тобі найкращого, що є в долі!


***
Нехай радість в дім, як сонечко, вливається,
Мрія твоя будь виповнюється!


***
Від усієї душі без багатослів'я
Бажаю щастя і здоров'я.

Комментариев нет:

Отправить комментарий