понедельник, 21 июля 2014 г.

прикольні вітання з днем народження

Жартувати весь день, сміятися,
Стояти на голові,
Від щастя посміхатися
Бажаю я тобі!


***
З Днем Народження, Іване!
Будь безстрашним як баран!


***
З Днем Народження!
Бажаю Тобі невеликих змін в анатомії.
Нехай у Тебе від щастя виростуть крила!


***
Я хочу побажати тобі в твій день народження, щоб тебе на життєвому шляху супроводжували 4 тварин: норка на твоїх красивих плечах, «Ягуар» в гаражі, жеребець в ліжку і осел, який би за все це платив!


***
Байдикування, дуркування,
ВКУСНОпообеданья, раноНЕвсаванія,
МНОГОулибанія, ПОДАРКОполученія
І іншого хорошого проведення часу!


***
Друг, привіт, відсвяткуй так,
Щоб ще цілий рік,
У гостей відносило горище,
Щоб залишився задоволений народ!


***
Нехай гаманець відкопилила валюта,
Хай буде все класно, Хай буде все круто.
Бажаю жити всіх краще в світі, Бажаю жити - кататися в сирі!
Не лякайся, не пищи, що знайдеш - собі тягни!


***
Нехай радість і добро прийдуть
Поселяться навіки,
Любов і ніжність принесуть
Рідні человеки!


***
Сьогодні день народження твій,
Народ біжить до тебе юрбою.
Сьогодні будемо, їсти і пити,
За вуха смикати і жартувати.
Сьогодні будемо вітати,
Любові і радості бажати.
Влаштуємо повний розгардіяш,
Живи, дихай! Твори бардак!


***
Я не встиг умитися,
Я не встиг поголитися!
Одягнутися толком не встиг!
Закінчити купу різних справ!

Подарунок не встиг купити,
До застілля вчасно прибути!
Прийміть тим - який я є,
Я буду пити, я буду їсти.

Мені, право, дуже шкода -
Я. .. не купив подарунка.


***
Вітаю з днем народження!
Бажаю міцного здоров'я, шаленого кохання,
надійних і вірних друзів, таких як я,
і залишатися таким же чудовим
людиною!


***
З днем ​​народження тебе!
Свято твій люблю і я.
Тому що покличеш
І нагодуєш, і наллєш!

Я з подарунками прийду
Твою пробувати їжу ...
Підтримаю тебе в усьому,
Може навіть і заспіваємо ...


***
Як у казковому світі, у всякій кар'єрі
Спочатку повзеш ти по темній печері
Зустрічаєшся з масою жахливих чудовиськ
Щоб стати володарем чудових скарбів.
Бажаю тобі не сумувати, не здаватися,
Йти, і швидше до мети дістатися!


***
Іспанці люблять бажати своїм друзям і родичам в день народження доброго здоров'я, великої любові, прекрасних жінок, а головне - довголіття, щоб встигнути всім цим насолодитися. Побажаємо сьогодні і ми нашому імениннику того ж!


***
Я тобі дарую квіти
Незвичайною краси!
Чи не півонії, що не ромашки,
А квіти з промокашки!


***
З днем ​​народження Дорогий
Роби що-небудь зі мною!


***
Знай, краще за всіх на світі ти!
Нехай збудуться твої мрії
І сотні тисяч років поспіль
Все буде супер і отпад!


***
З Днем народження, друже!
Озирнись навколо!
Всі прийшли сюди
Вітати тебе!

Ніколи не плач,
Будь грайливий, як м'яч!
Радуйся, живи
У щастя і любові!


***
Щоб тебе в 150 років за згвалтування посадили.


***
Вітаємо з Днем Народження!
  Бажаємо щастя, здоров'я, хліб @, солі, цукру, сірників, мила, шампанського!

Комментариев нет:

Отправить комментарий