пятница, 25 июля 2014 г.

привітання чоловіку з днем народження смішні

Нехай коньяк, який ти п'єш, буде старше жінок, з якими ти спиш!


***
Бажаю, щоб тобі жилося
Щасливо і привільно!
І щоб був твій гаманець
Набитий грошима щільно!


***
Тобі бажаю не тужити
Багатим життям довго жити
Щоб був здоровий, багатий і сміливий
Щоб міг, а головне - хотів!


***
Тобі, мій милий, ніжний друг,
Рідний, улюблений мій чоловік,
Хочу я щастя побажати,
Спасибі від душі сказати
За захопленість, доброту,
Терпимість, силу, красу,
за твої характер непростої,
І за сімейний наш покої!
Хочу я випити за тебе,
За те, що ти знайшов мене.
У тебе, прекрасний лицар мій,
Я потонула з головою!


***
Енергії, потужності, швидкості!
Візьми від життя все!


***
Завжди будь чоловіком, скрізь будь чоловіком
Коли ти з машиною, коли без машини
З грошима коли, і коли ти без грошей
У робочі дні, і коли ти нероба
У театрі, в кіно, в ресторані, в ліжку
На лавочці в парку, в розкішному готелі
По буднях суворим, по святах шумним
Будь сильним, будь сміливим і трішки розумним
І Каті, Олени, Тетяни та Ніни
Зітхнуть і промовив: Ось це чоловік!


***
Ти - діамант серед чоловіків і кращий з людей. Хай під шатром блискучих зірок і сонячного дня живеться радісно завжди і щастя чекає тебе!


***
Чоловік - дар божий для слабкої статі:
Чоловік - захисник, чоловік - опора!
І є ще всяких чимало причин,
Щоб жінки славили нині чоловіків.
А нам лише і треба, щоб гармати мовчали,
Щоб жінку Ви берегли від печалі,
Тепло випромінювали, хвилюючи нам кров ...
І разом б ми захищали - любов!


***
Ключі бажаю від машини,
Щоб не сумував ти ніколи!
І все, що хочеться чоловікові -
Красунь з формами завжди,

Пивка холодного побільше,
Солоної рибки під нього,
Щоб тривало все завжди подовше,
Не дратувало нічого!

Комментариев нет:

Отправить комментарий