пятница, 25 июля 2014 г.

матері побажання на день народження

У тебе нехай, мам, у долі
Найкраще зустрічається,
Хай завжди твої справи
Швидко виходять!


***
Любляча, ніжна і мила ...
Добра і найкрасивіша ...
все це - про матусю мою!
будь щасливою!
Я тебе люблю!


***
Я сьогодні рано встану ...
З ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ, - крикну, - МАМА!
... тебе любить твоя дитина,
твій пухнастий ведмедик!


***
Дуже багато є на світі
Місць, де можна мам знайти -
Варто подивитися на кухні
Або в магазин зайти ...
Мам побачити часто можна
Там, де є, що випрати,
Де знайдеться, що погладити
Або що-небудь прибрати ...
Тільки скільки не старайся,
Я одне можу сказати -
Що тебе немає краще у світі,
Можна навіть не шукати!


***
Мамочка мила, у свій день народження
Ти від доньки прийми вітання!
Я побажаю тобі бути щасливою
І залишатися такою ж красивою,
Нехай дивляться вслід захоплено чоловіки,
Папа квіти дарує нехай без причини,
Нехай на роботі все-все вдається,
Нехай тобі весело дуже живеться!
Багато поїздок - хороших і різних,
Буде нехай кожен день життя, як свято!
Радість частіше нехай у двері стукає,
Нехай все, про що ти мрієш, трапиться!


***
Мамочка мила, сонце у вікні!
Краще тебе немає на цій Землі.
З Днем Народження!


***
Хіба утримає серце в секреті -
Ти найкраща мама на світі!
Стільки любові в тобі, стільки тепла!
Усмішка твоя так чудесна, світла!

Буде нехай життя твоє сонцем зігріта,
Радістю і безтурботністю літа,
Чекає виконання солодкої мрії!
Щастя! Здоров'я! Добра! Краси!


***
День кожен мамі нехай несе
Удачу і везіння,
Прекрасних зустрічей круговорот,
Посмішки, захоплення!

Нехай щастя сонячна квітка
Цвіте на підвіконні,
Знову радість кожен день обіцяють
Астрологи і сонники!


***
Я тобою захоплююся!
Це - правда, не реклама.
Поважаю, схиляюся,
Обожнюю тебе, мамо!

Нехай всюди оточують
Компліментів солодких звуки
І частіше обіймають
Близьких ласкаві руки!


***
З днем народження, дорога мама
Будеш ти завжди улюбленої самої!
Бажаю здоров'я і сонячних днів,
Тебе поспішу я обійняти мерщій!


***
Мамочка, сьогодні
День народження твій!
Будь такою ж модною,
Доброї, заводний!

Багатьох років бажаю,
Радуй нас завжди!
Мама, вітаю!
Я люблю тебе!


***
Я пам'ятаю, як в дитинстві мене захищала,
Як ніч безперервно колиску качала,
Улюблена мама, сьогодні веселощі -
Поспішаю я привітати тебе з днем ​​народження!
Тебе від негараздів захищати обіцяю,
Здоров'я, посмішок, удачі бажаю!
Нехай обійдуть стороною всі негоди!
Бажаю любові, справжнього щастя!


***
Моя мила мамуля!
Сьогодні свято тільки твій,
І компліменти, поздравленья,
Спрямовані тобі одній.
З днем народження тебе, люба,
Скільки добрих, прожитих років,
Ми з посмішками згадуємо,
Кращою мами на світі адже немає!
Побажаємо ми всіх благ,
А негараздам ​​всім - кулак!


***
Всю любов не висловити словами,
Побажань всіх не перелічити,
Я хочу сказати коханій мамі:
«Щасливий я, що ти на світі є!»


***
Ми сьогодні прямо
Скажімо, не тая,
Дорога мама!
З днем народження!

Знай, любов без краю
Ми до тебе несемо.
Будь завжди, рідна,
Щаслива у всьому!


***
Мамочко, ти мені всього дорожче!
І не бійся бути зі мною суворіше,
Якщо я порою неслухняні.
Я ж розумію, що так треба.

Я тебе цілую в обидві щічки!
І ще бажаю, щоб донька,
Тобто Я, тебе не засмучувала,
І такий як ти, мамуля, стала!

Комментариев нет:

Отправить комментарий