понедельник, 21 июля 2014 г.

смс привітання з днем народження

Цілий день і круглий рік
Нехай тобі у всьому щастить!


***
Нехай кожен день, як у День народження,
Сюрпризи чекають і розваги!


***
Тук-тук-тук, я СМС,
Яке повно чудес,
Тебе просили вітати,
Всього чарівного бажати!

Так що мене ти не стирай,
Текст мій сміливо зберігай,
Я буду твоїм талісманом,
Щастя буде бити фонтаном!


***
Здоров'я-пуд, а краще п'ять!
Мішок удачі, щастя тонну!
І багато грошей, мільйони!


***
Здоров'я - побільше,
Сміятися частіше,
Бажаю щоб життя було
Яскравіше і солодше.


***
Привіт, це я - твоя смс. Поспішаю поздоровлення доставити. Один кльовий хлопець так сильно просив тебе з Днем Народження привітати. Що я поспішала, летіла крізь дим, вітру і колючі грози, щоб в цей прекрасний сонячний день розтопити в твоєму серці морози.


***
Доброго ранку! Вдалого дня! Яскравих посмішок! Цілую тебе!


***
Бажаю тобі такий великої любові, яку я до тебе відчуваю.


***
Тримай від мене, смс-ку скоріше!
Ти в списку моїх найкращих друзів!
Живеш для інших ти, забувши про себе.
Будь веселий і щасливий! З днем народження тебе!


***
Живи з наслажденьем всі роки свої!
Удач і везіння, тепла і любові!


***
Живи, красуйся, вір і чекай -
твоя удача попереду!


***
Нехай растает в сердце лдинка - прачитай мій валентинка!


***
Вітаємо!
На твій День Народження ми вирішили не розмінюватися на дрібниці і побажати тисячі років щастя і кілометр посмішки!


***
З Днем Народження! Це - Я!
Радості бажаю я!
І здоров'я, і удачі!
Років так сто! І не інакше!
Хай несе смс-ка щастя,
Любов величезну, як рожевий слон.
І нехай минуть твій дім всі негоди,
І добре нам погуляти сьогодні в ньому!


***
Я буду краток: я тебе люблю.
На др тобі квіти несу.
Зустрічай мене гарячим пирогом,
Я голодний. А ніжності потім.


***
З днем народження, киця! @ -> - Ця троянда для тебе!


***
Пишу тобі на телефон -
Нехай від мене привітає він!
І радість у день народження,
Пришле без зволікання!


***
Привіт, подруженько моя!
Про цю дату пам'ятаю я.
Швидше через СМС
Поспішаю з квіткою напереваги,
Тебе сердечно вітаю,
Любові і щастя я бажаю,
І щоб в цей яскравий день
Мрії збувалися, ясний пень!


***
Щастя моє, з Днем народження тебе!
Міцно цілую! Половинка твоя.


***
Щоб життя було не життя, а чудо,
І щоб кожен день був днем народження!

Комментариев нет:

Отправить комментарий