пятница, 25 июля 2014 г.

побажання сестрі на день народження

Чудової, улюбленої сестрі
Дарую побажання ці:
Величезною удачі тобі,
Будь найщасливішою на світі!

Нехай будуть подарунки, квіти,
Мрія втілиться будь-яка!
Спасибі, що в житті є ти,
Сестричка моя дорога.


***
Є сестри, які дуже розумні ...
Є сестри, які дуже ласкаві ...
Є сестри, які дуже милі ...
Але найкраща у світі - звичайно ж, ти!


***
Ти - розумниця, красуня,
Привітна, добра,
Мені дуже-дуже подобається,
Що ти - моя сестра!
І від тебе не приховаю:
Я більше всіх тебе люблю!


***
Дорога моя мила сестра!
День рожденья починається з ранку!
День рожденья починається з посмішки,
Пісень дзвінких і в душі звучання скрипки!
День рожденья починається віршем.
Це свято, що приходить в будинок!
І не вирватися з щастя, як з полону.
День рожденья і шляхи, і зміни!
Ти виконай всі бажання мої:
Будь щасливою, будь коханої і люби!
Будь багатою і завжди самою собою.
Живи в радості, задоволена будь долею!
День народження - це на щастя ключ.
Це свято, яскравий сонця промінь!
Це радість справжнього моменту.
Серце б'ється, і душа летить навіщось.
День рожденья починається з ранку!
Вітаю тебе, мила сестра!


***
Мила, кохана сестричка!
Вітаю зі святом тебе!
Славна, рідна моя пташка, як ти багато значиш для мене!


***
Сестричка, мила моя,
Тебе я вітаю,
Ти промінчик світла для мене,
Любові тобі бажаю.


***
Хочу від усієї душі привітати з днюхой
Тебе, моя улюблена сеструха.
Живи, дерзай, від життя кайф лови
Купайся в позитиві і любові.


***
Ти - сестричка як синичка,
Дорога наша пташка ...
Пісні весело співає,
У школу з радістю йде.

І танцює так чарівно,
Все на світі цікаво ...
Побажати хочемо тобі,

Тільки радостей в долі,
Миру, щастя і тепла,
Щоб такі ласкаві росла!


***
Сестричка дорога,
мила рідна
З Днем народження тебе!
Ти завжди люби мене!


***
Здоров'я і удачі!
У кишені щоб дзвеніло!
З Рожденья днем привітати,
Сестричку я встигла.


***
Нехай і надалі твій яскравий сміх
Звучить задерикувато і дзвінко!
Ти крутіше всіх! Ти краще за всіх!
Ти просто кльова сестричка!


***
Бажаю я сестрі моєї
Щасливих в житті багато днів,
Щоб ти зневіри не пізнавши,
І щоб щасливою самій стала!


***
Сестрі-красуні моєї
Бажаю я щасливих днів,
Здоров'я, щастя всією душею
Нехай на душі панує спокій,

Нехай збуваються мрії,
Адже так гідна щастя ти.
Щасливої ​​будь і посміхайся,
З багатим хлопчиком зустрічайся!


***
Рідна сестричка, тебе вітаю
Щастя, здоров'я, всіх благ я бажаю.
Нехай тебе в житті завжди чекає успіх,
Любов і удача, радість і сміх.
Ще побажаю не чекати зірок з небес,
Хоч в житті так мало буває чудес!
Лови свої зірки сама, на льоту.
А я буду поруч, тобі допоможу!


***
Щасливі ті, у кого є сестра,
Ті, кому життям подруга дана.
Їй можна таємницю будь-яку відкрити,
Або про щось про особисте запитати.
Разом з нею можна мовчати і сміятися,
Разом з нею можна чогось боятися.
Просто сестричка ... А як це багато:
Відчувати руку рідну в дорогах!


***
З Днем народження, сестра!
Миру, щастя і добра!
Нехай звучить твій дзвінкий сміх!
Ти сестричка - лучше всех!
Безтурботним будь і милою,
Ніжною, люблячою, красивою!
Захоплююся я тобою!
Як мені пощастило з сестрою!


***
Нехай все, чого ти тільки захочеш, у тебе з'явитися. Нехай той хлопчик, який тобі подобається, обов'язково зверне на тебе увагу. Нехай у школі все виходить, вдома ніхто не лається. З Днем Варення!


***
З днем народження, сестра!
Я хочу тобі добра!
Якщо вимиєш посуд
І квартиру поприбираєш,
Те подарунок, без сумніву,
Ти за тумбочкою знайдеш.


***
Хоч життя закинула нас далеко,
І бачитися ми стали рідко,
Але в моєму серці ти завжди
Будь щаслива моя сестра!
Хай сонце, кожним промінцем своїм
Обійме ніжно за мене.
Хай світить яскравіше в цей день твоя зірка,
Я вітаю з днем народження тебе!


***
Я люблю свою сестричку
Сильно смикати за кіски,
Але сестричка підросла
І косички розплела.

Але сьогодні у сестрички
Яскраво світяться оченята -
Іменинниця красива,
Посміхається грайливо.

Міло ляскають вії
У девчонки-пустунки.
приймає поздравленья
І киває зі схваленням.

Ось і я вирішив привітати -
Пам'ять про себе залишити!
Тому бажаю щастя,
Щоб не знала ти негоди,

Бідність бачила в кіно,
Пила червоне вино,
Вийшла за мільйонера
І знайшла в ньому кавалера -

Щоб кава прям в ліжко,
Щоб життя, як акварель
Яскравою і веселою стала,
Щоб була принцесою балу.

Загалом, щастя і багатства -
Не забувай рідного братика!

1 комментарий:

  1. Thank you for helping loved ones transition, for burying them with blessings and honor.
    Regards: office.com/setup

    This has been a challenging time, and I appreciate you so much.
    Regards: office.com/setup

    You have no idea how much your help has meant.
    Regards: mcafee.com/activate

    There was nothing random about your acts of kindness. Thank you for all you have done
    Regards: mcafee.com/activate

    You took common courtesy to an uncommon level. We’re so grateful for your help.
    Regards: mcafee.com/activate


    Thank you for always remembering to change the oil and get the car inspected.
    Regards: norton.com/setup

    You went above and beyond, and I am touched and grateful.
    Regards: norton.com/setup

    ОтветитьУдалить