пятница, 25 июля 2014 г.

сестрі прикольне привітання

Дві кумедні кіски
І посмішка до вух!
Я люблю тебе, сестричка -
Всіх на світі ти миліше!


***
Для тебе пурхають пташки,
Для коханої, Для сестрички
Ти читаєш на ніч казки,
Закриваєш солодко оченята ...

Для тебе зловить кішка
Лапкою зірочки у віконці.
Ляльки, метелики, іграшки?
Теж дрімають на подушці ...

Посміхайся, будь щасливою,
Самою доброї, наймилішою!


***
Сестричка, мила моя!
Бажаю я, щоб частіше
Ти усвідомлювала для себе,
Значенье слова "Щастя"!


***
Тебе, сестричка, з Днем народження
Поспішаю привітати мерщій.
Успіху, радості і щастя
Прекрасних яскравих ясних днів!


***
Я б міг говорити нескінченно,
Як я радий, що ти є у мене.
Я бажаю любові тобі вічної -
Ніч від ночі і день від дня.

Безмежно бажаю здоров'я,
Щоб сонце світило з ранку,
Вдохновенья і щастя з любов'ю
Для тебе, дорога сестра!


***
У мене сьогодні свято -
Іменинниця сестра!
На честь події такого
З самого не сплю ранку.

Для коханої для сестри
Я розвісила кулі,
Кімнату прикрасила,
Трохи себе підфарбувала,

Голосно музику включила,
З частуванням стіл накрила.
Нехай улюблена сестра
Веселиться до ранку!


***
Мила сестричка - ніжний метелик,
Радісна пісня, ранковий квітка!
Вітерець весняний, крапелька роси,
Чистота і ніжність дівочої краси!

Скоро ти розправити крила і злетиш,
У неосяжної життя гордо здійнятися!
У світі стільки вічних, неземних красот,
Ти доб'єшся славних життєвих висот!


***
З днем народження, сестричка
Дорогоцінна моя,
Нехай все буде в плані особистому
Прегарний у тебе.
Ти мені найрідніша,
Хоч двоюрідна ти,
Від душі бажаю тобі
Виконання мрії,
Ще в житті буде багато
Ось таких чудесних днів,
Буде рівна дорога,
Сміливо ти йди по ній!

Комментариев нет:

Отправить комментарий