понедельник, 21 июля 2014 г.

юмористичні вітання на день народження

У Сибіру говорять 1000 км - НЕ відстань, 100 оленів - не отару, 60 градусів - не мороз, 50 років - не вік.


***
В один на рік - народження - день
Будь ти в польоті, на льоту:
Забудь всю побуту дребедень,
Видобутку грошей суєту!
Зупинись. Поглянь ти вгору,
Навколо - прекрасно, як у сні ...
Зими і літа посміхнися,
Засмейся осені, весни!
Так відтягни, розслабся ти,
Жени мітлою з дому смуток ...
У день цей всі твої мрії
У реальність перетворяться нехай!!


***
Регулярно в лазні парся,
Запиваючи пар пивком.
Повною мірою насолоджуйся
Життям і живи легко.


***
З днем народження, я Другові
Подарую свою подругу!
Ти сьогодні іменинник,
Я дарую тобі - будильник,
Щоб завтра до двору
Мені повернув її ..., до ранку!


***
Бажаю все життя йти по дорозі утеленія трояндами і наступати на м'які пелюстки цих троянд! А ті, хто захоче перейти тобі дорогу, щоб наступали на шипи цих троянд, і ніколи більше не переходили тобі дорогу! За тебе наш дорогий іменинник! З Днем Народження!


***
У день народження не людина стає на один рік старше - це ще один рік поповнюється таким прекрасною людиною, як ти! Вітаю тебе і цей щасливий рік!


***
Років до двісті тобі жити, а нам свідками бути!


***
Краще пізно, ніж ніколи! Доводиться вітати тебе "заднім числом". Що ж, нехай ще один день в твоєму житті буде святковим, ще раз твоє обличчя осяє усмішка і на серце стане тепло. Бажаю тобі, щоб це відбувалося щодня!


***
Від усіх нас,
сьогодні,
У твій день народження,
Ми хочемо зробити тобі комплімент:
У тебе найкращі друзі на світі.


***
Дорогий мій друг! Бажаю, щоб
у тебе завжди було легке самопочуття і важкі кишені!


***
Щастя, здоров'я, успіхів, достатку!
Гроші щоб липли до долоньках і п'ятах!


***
"Доля укладена в характері", - говориться в прислів'ї. Я хочу побажати тобі, мій дорогий онук, щоб ти постійно працював над собою і був самим витриманим, цілеспрямованим, а ще - любив мудрість.


***
Нехай обійде тебе біль і туга,
Подарунки нехай везуть возами.
Май здоров'я ти, як у бика,
Але тільки з дуже добрими очима!


***
Я тобі куплю в подарунок
Книжку «Камасутра».
Вивчай сю науку
Вночі, вдень і вранці.


***
Я хочу випити ...
... Ось загалом-то і все, чого я хочу ...


***
Здоров'я, здоров'я і ще раз ГРОШЕЙ!


***
Бажаю, щоб у тебе в житті були і очікувані приємності і приємні несподіванки! З Днем Народження!


***
Забирай, подарунок свій,
У день Народження розкрій,
Невелика зверху пломба,
Там всередині Подарунок - Бомба!


***
Будь красива і струнка, як на фабриці труба!


***
Бажаю, щоб твої м'які вушка завжди чули лише приємні слова. А твої пухнасті лапки тримали самі дорогоцінні подарунки. З Днем Народження, зайка!

Комментариев нет:

Отправить комментарий