пятница, 25 июля 2014 г.

прикольні привітання чоловіку

Милий, ніжний, дорогий,
Будь завжди самим собою.
Адже ти такий класний,
Погляд завжди твій ясний.


***
Бажаю тобі дружину ідеал,
Щоб з нею ти горя не знав,
Жив як султан в гаремі,
Показав мову будь-якої проблеми,

Щоб дружина до друзів завжди відпускала,
Ніколи заначки не шукала,
Разом з тобою дивилася футбол,
І найголосніше кричала «Гол».


***
З днем народження вітаємо
І всього, всього бажаємо
Нехай клубочок щастя в'ється
Від любові сердечко б'ється

Щоб в красуню закохався
І вдало ти одружився
Щоб мав квартиру, дачу
І автомобіль на додачу


***
Сили чоловічого та уваги жіночого,
Бізнес розвинути до масштабу вселенського,
Пива холодного в теплій компанії.
Можна ще раз про жіночій увазі ...
Грошей буржуйських в гаманці шкіряному,

Менше по життю зустрічати відморожених,
Тачку круту і світла зеленого,
(До пива, забув я, побільше солоного).


***
З днем народження, дружбан!
Виїжджай на автобан,
Діставай свій барабан,
Доведи, що ти - крутай!


***
День сьогодні незабутній,
Ллється хай напій пінний,
За здоров'я, і для благ,
Щоб міцним був кулак!
Щоб у житті - лише везіння,
І з коханою пробужденье.
З Днем Народження вітаю,
Кращим у світі бути бажаю!


***
Тебе сьогодні вітаємо,
Від усієї душі тобі бажаємо:
Щасливих днів і ніжної ласки,
Принцесу милу з казки


***
Улюблений, солодкий і бажаний,
Люблю тебе мій довгоочікуваний,
Як світло у віконці на зорі
Я тихо підкрадусь до тебе!
Тебе я ніжно обійму
Як сильно я тебе люблю!
Тобі сьогодні побажаю
Ти будь зі мною таким завжди
І з Днем народження вітаючи,
Скажу, що вірю я в тебе!


***
З Днем Народження, чоловік, -
Мій любовнічек і друг,
Мій ти Львеночек, пінгвінчік,
Ти мій солодкий апельсинчик!

У кожному жарті часточка жарту,
Але й правди часточка є ...
Ну, йди до мене, мій милий,
Я тебе бажаю ... з'їсти!


***
Мій єдиний чоловік,
З Днем Народження тебе!
Це славна причина
Подарувати тобі ... себе!
Ну і як тобі подарунок?
Уважніше поглянь:
Доріг він, красивий і ярок!
Підійди ж, розверни!


***
Здорова буде нехай сім'я,
Хай щастя біля ганку,
І нехай пишаються сини
Прізвищем батька!


***
Друже, бажаю крутих вечірок
Веселих красивих Оль, Маш і Ірінок
Ненудну зиму, Ульотне літо
Бажаю бути модно і стильно одягненим
Квитків щасливих завжди і скрізь
І щоб друзі виручали в біді!


***
Що треба чоловікам? Нещодавно дізналася.
Рахунок у банку з шестінулевим капіталом,
Надійних друзів, перспектив грандіозних,
Жител п'ятикімнатних і п'ятизіркових,
Носков одноразових цілий запас,
Скрізь проходити "фейс-контроль" один раз,
Щоб тачка своя була краще і крутіше,
Бензин нескінченний, погода без хмаринок,
Даішників добрих, без пробок дороги,
Подругу, щоб від вух росли ноги,
Щоб грошей вона ніколи не просила,
Про заміж мовчала і пиво носила,
Начальник хвалив, щоб за розум і відвагу,
І премії видавав, без напружу,
Оклад підвищувався, колектив поважав,
І ріс, у зв'язку з цим з усім, капітал,
Щоб кішка "Масяня" була всім задоволена,
Спала десь поруч, і нявкала скромно,
Ще добре б її привчити:
Готувати, прати, на роботу ходити.
Ах, так і, звичайно, побути президентом,
Ще рок-зіркою і легендою.
І якщо все правда, що я викладаю,
Все це тоді я тобі і бажаю!


***
На риболовлі нехай з друзями
У тебе завжди клює,
А улюблена команда
М'яч вирішальний заб'є.

На роботи підвищеної
Чекає нехай тебе,
Будинки пестять і плекають,
Поважаючи і люблячи.


***
За те, щоб ти завжди відчував себе, як король
на троні!


***
Мій милий, ніжний і рідний,
Мій самий у світі дорогою.
Хочу привітати я тебе,
Дарую подарунок - це я!


***
Хочу побажати я тобі в День Народження:
Відмінним щоб було твоє настроенье,
У роботи години і в хвилини неробства,
По буднях, з ранку, і в розпалі веселощів,
З улюбленою в кафе, в кабінеті у боса,
З гаманцем тонким, з гаманцем товстим.
А якщо ти все ж почнеш сумувати,
Не гаючись кращих друзів треба кликати!


***
Дядя, дядя як хороший!
На артиста ти схожий.
З днем ​​народження тебе,
Вітає вся родина.
Ти прекрасний і смішний
Ти-веселий, заводний.
Самий бадьорий ювіляр
і зовсім ще не старий.
Ти хороший сім'янин
І слухняний громадянин.
Багато світла і добра
І сімейного тепла.
І у всьому удачі
І грошенят на додачу.
Ти живи та посміхайся,
Сиром у маслечко катайся!


***
Не кінчається, ріки пива,
Життя нехай тече красиво!
Будь ритмічним, серця стук,
З Днем народження, кращий друг!


***
Ти дуже крутий! Ти крутий подвійно!
Ти - крутіше за всіх на світі!
Хоч став - крутий, хоч ляжь - крутий!
Ти крутіше тих і цих!
Так будь крутим завжди, скрізь, вдень, ввечері і вранці!
За це круто ми наллємо і вип'ємо теж круто!

Комментариев нет:

Отправить комментарий