пятница, 15 апреля 2016 г.

Вітання на день народження

Ще небо хмарами не вкрите
Ще так прозоро сяють роси,
А вже по ліву руку – літо,
А вже по праву руку – осінь!
А час летить нестримно далі
Й душа немовби молодіє,
По ліву руку – всі печалі
По праву руку – всі надії!
Життя не зміряти літами,
А щастя – непроста наука
Хай буде радість завжди з Вами
По ліву і по праву руку!
 
 
 
Нехай безмежно Вам щастить!
І буде успіх, буде перемога!
І встелена трояндами дорога!
І неповторна буде кожна мить!
 
 
 
Щоб доля дарувала тільки щастя,
Ні грама бід, ні капельки страждань!
Життя хай квітне, мов вишневий сад,
І кожен день усміхнено радіє,
А доля подарує зорепад
Здоров’я, миру, успіхів, надії!
Усмішок глибоких, як дно океану,
Міцного кохання – без меж і обману!
 
 
 
Нехай обминають всі болі й тривоги,
Хай стелиться рівна життєва дорога!
Здоров’я міцного і щастя без краю,
Усього найкращого щиро бажаємо!
 
 
 
Хай мудрість літ не стане тягарем
І хай душі не вигасне зірниця,
Щоб повнилась до краю день за днем,
Добром і щастям – золота криниця!
Здоров’я, щастя зичим не на рік,
На все життя бажаєм щиро!
Щоб радісним і довгим був Ваш вік,
З добром, любов’ю, спокоєм і миром!
 
 
 
Хай легко працюється, гарно живеться,
Все вміється, множиться і удається!
Здоров’я міцного, щастя без краю –
Усього найкращого щиро Тобі ми бажаєм!
 
 
 
Хай здоров’я, радість і достаток
Сиплються, немов вишневий цвіт,
Хай малює доля з буднів свято
І дарує ще багато літ!
 
 
 
Нехай Вам завжди всміхається доля,
Несуть тільки радість з собою роки!
Хай щастя й здоров’я не зрадять ніколи,
Хай збудуться мрії, бажання й думки!
 
 
 
Хай легко працюється, добре живеться,
Все вміється, множиться і додається!
Здоров’я міцного без краю
Та всього найкращого щиро бажаєм!
 
 
 
Хай кожен день ясніє небом чистим,
Світанки сяють, скупані в росі,
У серці радість розквіта іскриста,
І мрії хай збуваються усі!
Хай постійний успіх, радість і достаток
Сиплються до Вас, немов вишневий цвіт,
Хай життєвий досвід творить з буднів свята,
А Господь дарує довгих-довгих літ!
 
 
 
Для Вас сьогодні усмішки, вітання,
Яскравих квітів ніжна розмаїть,
Найкращі, найщиріші побажання,
Що йдуть від серця нашого, прийміть!
Ми хочем радості і щастя побажати,
І неба чистого, як волошковий цвіт,
В житті ніколи прикрощів не знати,
Здоров’я зичимо міцного на сто літ!
Відкритка з Днем Народження

Комментариев нет:

Отправить комментарий