пятница, 15 апреля 2016 г.

Привітання з Великоднем

Вітаю з Воскресінням Христовим

Смс я відправляю,
Щастя й радості бажаю,
Наш Ісус за нас страждав,
Й віру в Бога врятував!
Чудо нам прийшло з небес:
Христос Воскрес! Воістину Воскрес!

 

Сьогодні прокидається земля,
І таємницею вкриваються поля.
Весна прийшла, це чудо з всіх чудес!
Христос Воскрес! Воістину Воскрес!

 

Тобі бажаю я везіння,
У день Святого Воскресіння.
І нагадає хай у небі хрест,
Що наш Ісус - Воістину Воскрес!

 

До хмар летить і до небес
Красиве моє смс.
З хреста Христос зійшов, і ось,
Все що нам мріялось – збулось!

Що за день чудовий Воскресіння,
Сповнений любові і надій?
За чиїмось мудрим Повелінням
Світ довкола враз помолодів.
Прямо в хату ллється сонця повінь,
Вже давно такої не було.
А душа стає моя раптово,
Неначе біле лебедя крило.
Хоче в небо визволення ради
Із пітьми, що застує мені...
Воскресіння – то велика радість,
Благодать Господня навесні.

 

Рік у рік любов Господня
Творить свято Великодня.
Маленькі ангели несуть дари з небес.
Христос Воскрес! Воістину Воскрес!

 

Вовком хай завиють москалi,
Хай жиди заверещать як свині!
Свято нині на моїй землi-
Паска йде по Україні!
Хронічного здоров'я Вам,
Рецидивуючого щастя,
Гіпертонічної зарплати нам,
І хай нас обійде ненастя!
Вагітного нам гаманця!
Який за свято порідіє
І Пасочки й свяченого яйця,
І хай збуваються надії
А в церкві так велично, світло буде,
Заграють дзвони із церковних веж,
І разом з ними заспівають люди:
Христос воскрес! Воістину воскрес!

 

Хай мир у серці Вашому панує.
Хай ангел Божий щастя Вам дарує. 
Ісус Христос - здоров'я шле з небес. 
Христос Воскрес! Воістину Воскрес!

 

З світлим святом Воскресіння!
З днем, коли Христос Воскрес!
Щастя, радості, везіння
Хай зішле Господь з небес!

 

Котилася писаночка з гори на долину,
Прикотилась прямісінько до нас у гостину,
А за нею йде Великдень, несе білу паску,
Дзвонить в дзвони, всім дарує радощі і ласку.
Відчиняймо воротонька, гостоньків вітаймо,
"Христос воскрес!" усі разом мерщій заспіваймо.

 

За столом зібралась
Вся наша родина,
Святкує Великдень
Рідна Україна.
Із тими святами
Я усіх вітаю,
Свяченим яєчком
Всіх благословляю.

 

Явилась милість нам Господня
І оживила світ, немов в раю;
В знаменне світле свято Великодня
Вітаю щиро кожну я сім’ю.
Бажаю щастя й злагоди в родині
Та благодаті Божої з небес
І хай по всій лунає Україні:
- Христос воскрес!
- Воістину воскрес!

Прийми великодні дарунки
Й вітання сьогодні від нас!
Хай день буде світлим й яскравим
І все буде в нас просто клас!

Воля, віра й сила духу,
Нам тепер протягнуть руку,
І надія і любов,
Буде в серці у нас знов.
Щоби ми не забували
І «Воскрес!», щоб ми кричали.
Вже сяє сонечко з небес,
Христос воскрес! Христос воскрес!

 

Дзвін до нас летить з небес,
Радість всім - «Христос воскрес!»
Хай же день цей Великодній
Буде сонячним та ясним,
Подарує нам прозріння,
Й настрій стане хай прекрасним!

 

Зійшов з хреста і став над нами,
Його сьогодні славим з вами!
Бажаю щастя я сповна,
Нехай в душі цвіте весна!
Веселощів, радості, сміху,
Поменше життєвих турбот,
І нереального успіху, 
І кар’єрних Вам висот.

 

Листівка з Великоднем на українській мові  

Комментариев нет:

Отправить комментарий